וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הגשת כתבי האישום: לאן נעלמה מלניה טראמפ?

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 17:11

בזמן שמוגשים בזה אחר זה כתבי אישום חמורים במיוחד כנגד נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, מי שהייתה הגברת הראשונה של ארצות הברית משתדלת לקחת צעד אחורה, ומבלה בנפרד מבעלה. וואלה! סלבס טומנת ראשה בחול

מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית. GettyImages
מכריזה בזאת שלא אכפת לה/GettyImages

כתבי האישום נגד נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ממשיכים להיערם אחד על גבי השני ומספרם עומד נכון לעכשיו על ארבעה, בתוך חצי שנה בלבד. אך למרות הצרות שבאות אליה בצרורות, הגברת הראשונה לשעבר, מלניה טראמפ, משתדלת שלא לתת לדברים להשפיע עליה.

מקור מקורב לגברת הראשונה לשעבר סיפר ל- people: "מלניה תומכת בצורה פומבית בבעלה אבל מעדיפה את חייה האישיים עם 100% פרטיות, ובלי תקשורת. היא יודעת איך בעלה מתנהג אבל עדיין מאמינה שמטיחים בו יותר מידי האשמות והיא לא רוצה שום קשר לעניין".

"היא שונאת את כל העניינים המשפטיים האלה ובקושי מדברת עליהם. היא מובילה את החיים של עצמה", הוסיף המקור, ונראה שהוא צודק. את רוב הקיץ בילתה טראמפ בבית שלהם במנהטן בזמן שבעלה משחק גולף בניו ג'רזי, ונמצא בנסיעות רבות לקמפיין שלו בזמן שהוא מכחיש את כל מה שהואשם בו.

המקורב המשיך לשפוך: "למלניה יש מעגל מצומצם של משפחה ומספר חברים טובים שהיא יכולה לסמוך עליהם, לא כמו אלה שנמצאים במועדונים של בעלה, היא לא מסתמכת על גירויים חיצוניים שינחו אותה בחיי היומיום. יש לה את הבן שלה, את המשפחה, ואת החברים הנבחרים, אז כתב האישום הרביעי הוא בעיה של בעלה, לא שלה".

הנשיא לשעבר מואשם ב- 91 (!) סעיפים עד כה, וכרגע נמצא בארבע חקירות שונות בעקבות כל אחד מכתבי האישום שהוגשו נגדו. אם באמת יורשע בחלק מהסעיפים בהם הוא הואשם, טראפ יכול למצוא את עצמו מנהל קמפיין בחירות מהכלא, עם עונש של חמש שנים, מינימום.

וואלה! סלבס נעצרה פעם אחרי שפרצה למפעל פסטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully