וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת הישראלית פגשה את כוכבת הילדות הבינ"ל שלה - כך זה נראה

9.10.2024 / 11:14

הראפרית הילה ניסימוב, הידועה בשם הבמה שורטי, עברה לפני זמן מה להתגורר בניו יורק. לאורחת שהיא כל כך מעריצה, היא לא ציפתה - בטח לא ב-7 באוקטובר: "היא ציונית אמיתית ששיבחה את ישראל"

שורטי. ניר פקין, אביב חופי, ניר פקין
הילה ניסימוב (ארכיון)/ניר פקין, ניר פקין, אביב חופי

שמה של שורטי, שם הבמה של הראפרית הילה ניסימוב, היה מופיע בעבר לא מעט במדורי הרכילות, לא מעט פעמים גם בעקבות הסתבכויות שלה - הגדולה שבהן הייתה לפני יותר מעשור, כשאישה דקרה אותה (ובהמשך אף נכנסה על כך לכלא).

מאז הספיקה שורטי לעשות לא מעט דברים, בהם לעשות הסבת מקצוע לתחום המסעדנות ואפילו לעבור לגור בניו יורק, שם היא עובדת במסעדת יוקרה שמתגאה בכוכב מישלן משל עצמה. שלשום (שני), ב-7 באוקטובר, ניסימוב עבדה באותה מסעדה, כשלפתע נכנסה למסעדה אחת הזמרות האהובות עליה בעולם - פינק. ההתרגשות שלה הייתה, כמובן, ענקית.

הילה ניסימוב (שורטי) ופינק. צילום מסך מתוך פייסבוק - h.shorty.n, צילום מסך
הילה ניסימוב (שורטי) ופינק/צילום מסך, צילום מסך מתוך פייסבוק - h.shorty.n

"בוקר טוב לכם וגם לזמרת הכי טובה בעולם, האחת והיחידה, פינק, שהגיעה לאכול הלילה במסעדה שהתברכתי להיות חלק ממנה בניו יורק", כתבה ניסימוב בפוסט שפרסמה אתמול בחשבון הפייסבוק שלה.

"מעבר לעובדה שהיא בן האדם הכי מדהים שהכרתי, ציונית אמיתית שהגיעה אלינו במיוחד ב-7 באוקטובר, שלא הפסיקה לדבר ולהתחבק עם כל מי שרק ביקש ודיברה ושיבחה את ישראל, היא ביקשה שנשלח לה מתכון לרוטב", הוסיפה לכתוב בפוסט, אליו צירפה סלפי שצילמה עם הזמרת זוכת הגראמי. "היא הגיעה לבדה עם ספר כדי לשתות איתנו כוס יין ולהיות איתנו ביום הזה. מדובר בזמרת שכל מי שעוקב אחריי ואחרי המוזיקה שלי, יודע עד כמה היא השפיעה עליי ועל היצירה".

ניסימוב סיכמה: "שמישהו יצבוט אותי, כי זה לא הגיוני שעשיתי היום לחיים עם פאקינג פינק!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully