וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב סכינים: כוכבת "משחקי השף" עזבה את המסעדה שלה בגלל פיצוץ גדול

9.1.2020 / 0:01

ימים ספורים אחרי שהוכרז בחגיגיות שהראפרית שורטי, שראיתם בתקופה האחרונה כבשלנית על המסך בריאליטי "משחקי השף", עומדת בראש מסעדה חדשה - מתברר שהיא כבר לא חלק מהמקום. הסיבה: סכסוך שהפך לסוג-של-"קרב סכינים". וואלה! סלבס חותכת

יח"צ - חד פעמי

אם אתם נמנים על חובבי העונה הנוכחית של ריאליטי הבישול "משחקי השף", בטח יצא לכם לראות את אחת המתמודדות בנבחרת של השף אסף גרניט - הילה ניסימוב - או כפי שאולי הכירו אותה בתעשיית המוזיקה עד לפני כמה שנים, הראפרית שורטי, כשהיא מבשלת על המסך.

טעים לכם? כי לפני שבוע בלבד, מדורי האוכל של כלי התקשורת בארץ הכריזו בחגיגיות, על המסעדה התל אביבית החדשה של ניסימוב, "מאנה" - שהייתה אמורה להיות מוקד לכל הרעבים שאהבו אותה על המסך, כשבישלה עבור גרניט (לפחות עד שהודחה מהריאליטי). למה הייתה? כי ימים ספורים עברו, אבל שורטי כבר ממש לא חלק מהמקום החדש. עסיסי!

רכלו על כוכבת "משחקי השף" גם באינסטגרם

שורטי. ניר פקין
רגע, היא בכלל השתתפה בתכנית "קרב סכינים"? שורטי/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי בגלל פיצוץ, שככל הנראה גלש לפסים אלימים, ניסימוב החליטה לפרוש במהירות בזק מהבר-מסעדה שפורסמה בשבוע שעבר בקול גדול. "היו שם חילוקי דעות שהובילו לכמה רגעים ממש לא נעימים, שאפילו אפשר להגדיר כאלימים, בין השותפים", סיפרו יודעי דבר. בהתחשב בעובדה שכוכבת הריאליטי עברה לפני כעשור אירוע תקיפה על רקע רומנטי, שבמהלכו נדקרה וכמעט איבדה את חייה (כפי שסיפרה בעצמה על המסך), הסיפור נשמע אפילו פחות מעורר תיאבון.

עוד בוואלה!

המכה ה-11: הסלבס שהיו מעורבים בתגרה

לכתבה המלאה

שורטי, כבר לא טעים לך?
"זה נכון, נפרדנו בגלל חילוקי דעות כלכליים ואומנותיים, אני מאחלת להם בהצלחה. כדאי שלקוחות לא יגיעו לשם בגללי, כי ממש לא ימצאו אותי במקום".

בעלי מסעדת "מאנה" מסרו בתגובה: "לא היו דברים מעולם. העבודה הייתה פורה ומקצועית אך החלטנו להיפרד בצורה טובה ובוגרת. אנו נערכים לפתיחה מחודשת עם שפית חדשה ונשמח להזמין את כל צוות וואלה! סלבס לפתיחה בקרוב".


גם וואלה! סלבס פורשת מכל מסעדה ברגע שהיא מקבלת את החשבון.

משחקי השף אסף גרניט. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה המנטור אסף גרניט יגיד?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אוולין הגואל, שורטי. ניר פקין
החברים תומכים. הילה ניסימוב עם אוולין הגואל/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה בעתיד. שורטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully