וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צירים ושירים: מעריצה ילדה באמצע ההופעה של פינק

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 15:30

הזמרת פינק הייתה במהלכה של עוד הופעה שגרתית בסיבוב ההופעות שלה עד הרגע בו אישה בקהל התחילה ללדת באמצע ההופעה: "תנו לה פרטיות!". וואלה! סלבס פתיחה מלאה

@jessb536 Pink Sydney Australia 2024 - Congratulations to the new mum @P!NK #pink #sydneyaustralia #2024 #allianzstadiumsydney #baby ♬ original sound - Jess

לא פעם קרו דברים דברים כאלה או אחרים במהלך הופעות, מזריקת חזיות ועד להצעות נישואים, אך הזמרת פינק בוודאי לא ציפתה שמעריצה בקהל תלד במהלך סיבוב ההופעות שלה באוסטרליה, במהלך סוף השבוע האחרון (שישי).

תחילה הזמרת לא ממש הבינה מה הקהל צועק לכיוונה, עד שפתאום נפל לה האסימון: "איזה ילד? מישהי יולדת?!", צעקה בהלם והמשיכה: "אומייגאד, אומייגאד, למה לקח לי כל כך הרבה זמן להבין? אתם לא רוצים אותי בתור השותפה שלכם בטרוויה, אני לא יודעת איך לשחק 'שריידס'".

"אני מרגישה כאילו אנחנו לא אמורים להסתכל, שכולם יתנו לה פרטיות! Our Song? זה השיר שעשה את זה? לא הייתי חושבת שזה מה שיעשה את זה", הודתה בהתייחסות לשיר ששרה רגע לפני שהלידה החלה והמשיכה להריץ בדיחות: "הייתי חושבת שזה יהיה ''Get The Party Started', או אפילו ''Never Not Gonna Dance Again'".

לפני שתיבהלו, ליולדת שלום וכך גם לבייבי החדש והמוזיקלי שהמשיך להנציח את התאוריה שרצה ברשתות החברתיות על כך שקהל היעד של הזמרת הוא אימהות. לא מדובר בפעם הראשונה שפינק חווה לידה של אישה אחרת בזמן שהיא מופיעה, רק שבפעם הקודמת זה קרה בבוסטון והלידה החלה לא באמצע המופע, אלא רגע לפני כן ובגלל שנתקעה בפקקים היא נאלצה ללכת ברגל עד לבית החולים הקרוב.

וואלה! סלבס חשבה שיש לה צירים אבל אז הבינה שזה הלחץ מהשווארמה המקולקלת של אתמול.

  • עוד באותו נושא:
  • פינק
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully