וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב בובליל יצאה נגד טקס המשפחות: "בחרו להכניס בו פוליטיקה"

8.10.2024 / 9:50

כוכבת הרשת פרסמה התייחסה לסערת הטקס הלאומי - וחטפה אש. לאחר מכן היא פרסמה סטורי שבו הסבירה את דבריה: "אין לי שום טענה למשפחות, אבל היום זה לא היום לזה"

טקס הזיכרון הלאומי של ה7.10, 7 לאוקטובר 2024. אורי סלע
טקס הזיכרון הלאומי, אמש/אורי סלע

אחרי שעורר סערה רבה סביבו, טקס הזיכרון הלאומי, שאורגן על ידי משפחות החטופים, הנרצחים והנופלים, שודר אמש (שני) לרגל ציון יום השנה הראשון לטבח 7 באוקטובר.

באופן טבעי, היו רבים שהביעו את דעתם לגביו, כשאחת מהן הייתה כוכבת הרשת עינב בובליל, שפרסמה תגובה בעמוד האינסטגרם Israelim.il על הטקס, שבה כתבה כי מדובר בטקס פוליטי - והזמינה את הגולשים לצפות בטקס הממלכתי.

אותה תגובה הובילה לכך שבובליל פרסמה סטורי תגובה משלה לסערה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 419 אלף עוקבים, אך זה נמחק כעבור זמן קצר.

עינב בובליל. נמרוד סונדרס,
עינב בובליל/נמרוד סונדרס

"אי אפשר להביע דעה או עמדה במדינה הזו, פשוט אי אפשר - וזו הסיבה שמחקתי את הסטורי", פתחה את דבריה, "אני עדיין עומדת מאחורי התגובה שלי, פשוט אין לי כוחות להתמודד עם מיליון תגובות, שכמובן ישר מילים לא יפות, קללות, שנאה ואיחולים".

היא הוסיפה: "אין לי שום טענה חלילה וחס למשפחות הנופלים והנרצחים הגיבורים שלנו, הרוגי מלכות, ובטח שלא למשפחות החטופים. כבודן במקומם מונח, ובזכותן אנחנו פה ממשיכים - לא אהבתי בסך הכל שביום כזה, שהוא באמת נטו עבור זכרם הקדוש ויום אבל לאומי שלנו כעם, בחרו להכניס פוליטיקה ומי אשם ומהפכה וכו'".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
עינב בובליל על טקס המשפחות ל-7 באוקטובר. צילום מסך מתוך אינסטגרם - einavbooblil_benisti, צילום מסך
הסטורי של בובליל/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - einavbooblil_benisti

בהמשך דבריה, בובליל כתבה: "ראוי וצריך וחייב שתהיה חקירה ממלכתית, להפיק לקחים ושיקבלו אחריות האשמים - פשוט היום זה לא היום לזה, זה הכל".

לסיכום, ניסתה בובליל לשמור על נימה של פיוס ואופטימיות: "אני אוהבת ומכבדת את כולם ואין לי עניין לריב או להתווכח עם אף אחד - רק אהבת חינם, אחדות, תקווה ושלום קודם בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully