וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב בובליל חוטפת ביקורות מהעוקבות: "נהיית ממש גאוותנית!"

15.9.2024 / 10:38

אחרי שכיכבה בפרק הטעון של "האח הגדול", המשפיענית עונה לביקורות שקיבלה מהעוקבות על הגישה שלה: "אני משתדלת בכל כוחי"

עינב בובליל. מערכת וואלה, מערכת וואלה
עינב בובליל/מערכת וואלה, מערכת וואלה

המשפיענית עינב בובליל עברה שבוע מלא במיוחד, כשבין העבודה הרגילה שלה - אחרי שחשבון האינסטגרם חזר - ובין הילדים, היא גם הספיקה למצוא זמן להגיע להופעה של אייל גולן ולראיין בבית "האח הגדול" את הפיינליסטים יוסי פריאנטי ואור בן דוד.

אחרי כל זה, אמש (שבת) היא נאלצה גם להתמודד עם הביקורות שקיבלה מהעוקבות שלה על חלקה בפרק: "אהבתי אותך מאוד.. אבל בזמן האחרון נהיית ממש גאוותנית!", כתבה לה אחת.

"כן? איך זה בא לידי ביטוי?", שאלה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, והמשיכה: "וואלה, את האמת ורק את האמת, יש לי במה להתגאות, אבל לא בגאוותנות. אני נזהרת מאוד-מאוד. אני משתדלת בכל כוחי להתנהג לכולם בצורה יפה ומכבדת, וגם לנויה הסוכנת שלי אני אומרת אף פעם אל תציגי אותי כמשפיענית מספר 1 או לדבר עליי יותר מדי דברים טובים, שלא יחשבו שאני גאוותנית וזה בא ממני".

עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

"אני עונה לכולם, צוחקת עם כולם, מצטלמת עם כולם, מזמינה אנשים אליי הביתה, מכניסה אנשים אליי הביתה שבאים להגיד שלום (בהפתעה), אני מפרגנת לקולגות שלי. כשהילדות שלי אומרות לי משהו בסגנון, 'אבל אמא, את יכולה, את עינב בובליל', אני מיד כועסת ומסבירה להן שאין לנו פריבילגיות, ושאני כמו כולם והן כמו כולן", הוסיפה.

"ביום חמישי, לדוגמה (ההופעה של אייל גולן), הצטלמתי עם מאות בנות, בזמן שאני נמחצת ומעולפת מחום והילדות שלי בלחץ. אני לא יודעת מאיפה הגאווה, אני אדם פשוט מאוד שמתייחסת לכולם בגובה העיניים, וצר לי שאת רואה בי גאוותנית. אולי אני צריכה עוד לעבוד על המידות שלי", סיכמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

אך לא כאן נגמר הסיפור, שכן בתגובה לאותו הסטורי, כתבה לה עוקבת נוספת: "יש לך לפעמים יציאות שיש בהן מעט מן היהירות. נגיד מה שהיה בפרק עם יוסי, שאמרת לו שהילד שלו לא יראה כי זה רק ברשתות ורק דברים בולטים, ושאת לא יודעת אם יהיה מה להראות אצלו. בעיניי אצלך זה נתפס פשוט ביטחון עצמי ויכולת לשווק את עצמך, אבל יכולה להבין למה אנשים תופסים את זה כגאוותנות לפעמים, בעיניי זה לא רע", הודתה.

הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

בובליל כמובן דאגה ליישר את ההדורים מולה קבל עם וסטורי, והשיבה: "לא, לא, לא, אתן לא הבנתן אותי נכון, או שלא שידרו הכל! כששאלתי אותו בני כמה הילדים שלו והוא אמר '10 חודשים', אז אמרתי שעד שהילד שלו יגדל הוא ממש לא יישב לראות את הפרקים כמו שהילדים שלי לא ראו את הפרקים, והם רואים רק קטעים חזקים בטיקטוק או ברשתות, ובסוף זה מה שהם נחשפים אליו ורואים", חתמה. "מה קשור יהירות? דיברתי אותו דבר על הילדים שלי גם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully