וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצופה, אני אראה לה מה זה": העוקבת שהכעיסה את עינב בובליל

30.9.2024 / 19:34

עינב בובליל זועמת על הודעה פוגענית שנשלחה לאמה על ידי עוקבת: "איכס, תתביישי לך! קודם כל תהיי בן אדם, אחר כך תטיפי לאחרים על דעות פוליטיות. ותלכי כפרה על אמא שלי מיליון פעמים"

עינב בובליל. אור גפן,
"חצופה, לדבר ככה לאמא שלי". בובליל/אור גפן

המשפיענית עינב בובליל, יוצאת "האח הגדול", שיתפה שיחה עם אמה, ורד, במהלכה שיתפה האם כי אחת העוקבות שלה העליבה אותה. "את יודעת מה מישהי אמרה לי באינסטגרם?", אמרה ורד לעינב. "היא ירדה עליי ובסוף אמרה לי לכי לבשל".

לאחר שעינב שאלה אותה מדוע, השיבה האם כי הסיבה היא דעותיה הפוליטיות: "פרסמתי על המבצע וכמה שהייתי שמחה שהם הרגו את נסראללה. היא התלכלכה על ביבי ואמרה 'אני מקווה שאת חושבת שגם מי שאחראי על ההצלחה קשור גם לכישלון של השביעי באוקטובר'. אמרתי 'הוא אחראי גם לזה וגם לזה, לפחות הוא מנסה לתקן והוא מתקן בגדול'. אמרה לי 'לכי לכי תמשיכי לבשל'. כתבתי לה שהיא חצופה וזהו".

עינב בובליל. מערכת וואלה, מערכת וואלה
"לא כולם בנויים לקבל הודעות פוגעניות ברשתות". בובליל/מערכת וואלה, מערכת וואלה

"אני מבינה שלקחת את זה קשה", הגיבה עינב. "אני מקבלת 700 אלף הודעות כאלה ביום, במשך 15 שנים כבר. אני מאחלת לה שתהייה רבע ממך". בהמשך ביקשה עינב לראות את ההודעה המדוברת: "תביאי את הטלפון שלך, אני אראה מי זאת. חצופה, לדבר ככה לאמא שלי. אני אראה לה מה זה".

עינב הוסיפה וכתבה: "לא כולם בנויים לקבל הודעות פוגעניות ברשתות ולא כולם חסינים. מאחורי כל דף אינסטגרם עומד בן אדם שאין לך מושג מה המילים שלך עלולות לעשות לו! לא הכל חייבים לרשום ולהגיד. בגלל זה המדינה שלנו נראית ככה, כשאנשים לא יודעים לקבל דעות שונות משלהם, לרדת לפסים אישיים ולפגוע באנשים ועוד באישה מבוגרת. איכס, תתביישי לך! קודם כל תהיי בן אדם, אחר כך תטיפי לאחרים על דעות פוליטיות. ותלכי כפרה על אמא שלי מיליון פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully