וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטוף שחולץ מהשבי לא שוכח: "עברה שנה - ולא הרבה השתנה"

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 9:07

לרגל יום הזיכרון הראשון לטבח 7 באוקטובר, אלמוג מאיר ג'אן שיתף בזיכרונותיו מחטיפתו: "חוויתי דברים שלא חושב שייעלמו". הוא פנה לחטופים שנותרו בשבי: "אני יודע מה זה כל יום שם - אני כואב אתכם כל יום מחדש"

תמונות ראשונות של אלמוג מאיר ג'אן ששחורר משבי חמאס במבצע צבאי 08 ביוני 2024. רויטרס
ג'אן לאחר חילוצו, ביוני האחרון/רויטרס

שנה שלמה חלפה אתמול (שני) מאז טבח 7 באוקטובר, שבמהלכו נחטפו מאות מתושבי ישראל לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס - בהם אלמוג מאיר ג'אן, שחולץ על ידי כוחות צה"ל בחודש יוני האחרון, כשאיתו שלומי זיו, אנדריי קוזלוב ונועה ארגמני.

מבין הרבים שהתייחסו ליום השנה הראשון לשבת השחורה, היה גם ג'אן עצמו, שבסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו קרוב ל-13 אלף עוקבים, שיתף בתחושותיו מאז אותו יום - וגם קרא לשחרר את 101 החטופים שנותרו בשבי ארגון הטרור.

סטורי של אלמוג מאיר ג'אן על 7 באוקטובר. צילום מסך מתוך אינסטגרם - almog_mj, צילום מסך
מבין דבר או שניים. הסטורי של ג'אן/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - almog_mj

"סיוט מתמשך של שנה שכל אחד במדינה עבר בצורה ישירה. אנחנו תקועים בשבעה באוקטובר 2023 - עברה שנה, ולא הרבה השתנה", פתח את דבריו, "שנה עברה מאותה שבת, והתחושות והרגשות לא נעלמים. הפחד שאתה מבין שיורים עליך, הסאונד של שריקות הכדורים מסביב לאוזן, ריח חומר הנפץ והמכוניות השרופות אלה דברים שנשארו אצלי טרי בזיכרון ולא חושב שייעלמו".

הוא הוסיף: "נכון, עברה שנה, אבל מה זאת שנה לעומת חיים שלמים של לחיות בכאב על האנשים שאיבדנו. בשבילם צריך להיות חזקים, להתאחד ולהבין מי בדיוק האויב שלנו, ולא להתעסק בדברים השוליים. אחים ואחיות שלי שבשבי, השנה הזאת לא יכולה להיות טובה כשאתם שם. אני יודע מה זה כל יום שם, כל רגע מסריח של היום. אני יודע מה זה להיות שם בחורף ובקיץ, בחום ובקור, עם בומים ובלי בומים, ואני כואב אתכם כל יום מחדש".

בהמשך דבריו, ג'אן איחל שהחטופים "יחזרו אלינו הביתה" ושיישארו חזקים, ביקש שאלוהים ישמור על חיילי צה"ל, ובעיקר סיכם: "לא נשכח ובטח שלא נסלח, גם אם יעברו עוד עשרות גלגולים".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully