וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: איתי לוי אירח בהופעה את החטוף שחולץ מהשבי | צפו

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 13:31

אלמוג מאיר ג'אן ממשיך לשקם את עצמו בשלושת החודשים האחרונים, מאז שחולץ משבי חמאס במהלך "מבצע ארנון". אמש, הוא הגיע להתארח על הבמה יחד עם הזמר האהוב

איתי לוי ואלמוג מאיר ג'אן/יח"צ

את אלמוג מאיר ג'אן הכרנו בנסיבות הכי קשות שיש, אחרי שנחטף לרצועת עזה על ידי ארגון הטרור חמאס וחולץ ב"מבצע ארנון" ההירואי אחרי ימים 246 בהם שרד מול חיות האדם הנוראיות. מאז ששב עברו להם כבר קצת יותר משלושה חודשים ונראה שהוא מתקדם עם השיקום שלו בצורה הכי מעוררת השראה שיש.

בימים אלה נמצא ג'אן מעבר לים, בלוס אנג'לס, שם גם פגש את הזמר האהוב איתי לוי, שגם אירח אותו על הבמה הגדול מול 1,500 אנשים ששאגו "Bring Them Home". מי שעוד נכחו הם משפחתה של סיון אלקבץ ז"ל, שנרצחה עם בן זוגה נאור חסידים ז"ל בכפר עזה, בבוקר השבעה באוקטובר.

במהלך ההופעה עצמה, ייחל לוי את מה שכולנו מתפללים לו כבר כמעט שנה - שחרור כל החטופים והחטופות, בתקווה שאת החג הקרוב יעשו עם המשפחות והאהובים שלהם.

איתי לוי ואלמוג מאיר ג'אן. יח"צ,
איתי לוי ואלמוג מאיר ג'אן/יח"צ

כזכור, המבצע בו חולץ אלמוג נקרא על שמו של ארנון זמורה ז"ל, שנהרג במהלכו. יחד עם ג'אן חולצו גם נועה ארגמני, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו שהוחזקו במחנה הפליטים נוסייראת שברצועת עזה.

מהעיתונאי שמעון אלקבץ, אביה של סיון ז"ל ומפקד גלי צה"ל לשעבר נמסר בתגובה לוואלה סלבס: "הגענו יחד עם הילדים שלנו, נדב ונועה לארצות הברית - ענת הציבה בסן דייגו תערוכה גדולה, "הבית של סיון" ועד כה הגיעו מאות רבות מהקהילה היהודית, ובכלל לצפות בתמונות ובמיזם הוידאו המצמרר שמתעדים את זוועות השבעה באוקטובר בשכונת 'דור צעיר' בכפר עזה. איתי הוא זמר ענק ורגיש בצורה יוצאת דופן. לאורך כל המופע היה חשוב לו לספר על מה קורה בארץ, לחזק את הלוחמים ולהתפלל לשלום הפצועים ולהשבתם של החטופים".

  • עוד באותו נושא:
  • איתי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully