וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של החטוף שחולץ אנדריי קוזלוב: "למה בכלל נלחמתי עליך?"

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 21:15

ג'ניפר מסטר, שהחלה לצאת עם קוזלוב כחודשיים לפני שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר, תקפה את בן זוגה לשעבר: "לא אכפת לי שאני עושה שיימינג לחטוף - לא עניין אותו מה עשיתי בשבילו, הכאב שלי לא נוגע לו". על אמא שלו: "היא אמרה עוד בשבי שתמליץ לו לא להיות איתי"

אחרי החילוץ מהשבי, אנדריי קוזלוב בראיון לוואלה בודק שזה לא חלום/אורי סלע

ג'ניפר מסטר, בת זוגו לשעבר של אנדריי קוזלוב, שנחטף בידי חמאס ב-7 באוקטובר וחולץ מהשבי לפני כשלושה חודשים ב"מבצע ארנון" - תוקפת אותו לאחר שנפרד ממנה.

"כל המלחמה שלי, כל ההמתנה שלי. מכירים את הדפוס שאתם עם בן אדם נרקיסיסט ובסוף מאשימים אתכם?", כתבה מסטר בתחילת הסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, "אז זה בדיוק מה שמערכת היחסים הזו הייתה. תמיד הייתי אשמה, כשרק רציתי שקט ויציבות - ואני צריכה מהצד לתמוך בו ולראות אותו משתנה מהאדם השקט שהכרתי לפני שנה, למישהו סופר-סטאר ששכח מי אני".

סטורי של ג'ניפר מסטר, האקסית של אנדריי קוזלוב. צילום מסך מתוך אינסטגרם - jennika_m, צילום מסך
סטורי של ג'ניפר מסטר, האקסית של אנדריי קוזלוב/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - jennika_m
סטורי של ג'ניפר מסטר, האקסית של אנדריי קוזלוב. צילום מסך מתוך אינסטגרם - jennika_m, צילום מסך
סטורי של ג'ניפר מסטר, האקסית של אנדריי קוזלוב/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - jennika_m

היא הוסיפה: "כל הקרובים שלו אומרים לו לזרוק אותי, כולל האמא, שלא רצתה שנהיה יחד, אבל הייתה צריכה אותי. ידעתי שיגיע היום שהיא תסלק אותי, כמו שהיא אמרה עוד בשבי שהיא תמליץ לאנדריי לא להיות איתי".

"אנשים אומרים לו 'איזה גיבור אתה', אומרים לחיות את החיים, לז***, לחיות בגדול - והוא הקשיב. שוכחים את מי שהיה מאחורי הקלעים, למי שבאמת כאב וממשיך לשכוח. להיות שבוי של אהבה זה גם רע", הוסיפה. "הוא חזר מהשבי ולא עניין אותו מה עשיתי בשבילו. הוא לא קרא את אלפי ההודעות ולא ראה את הראיונות איתי. מזכיר רק את המשפחה שלו, ועל הדרך אותי רק כשמישהו שואל מה איתי. נמנע מלדבר עלינו, רק אומר שיש בינינו בעיות, גם כשהכל בסדר - וכשאני דיברתי על העצב שלי, על חוסר הוודאות שלי שממשיך, הוא הכניס בי ספקות, עוד חוסר ודאות. 'כן, זה אולי ייגמר בינינו, אבל תחשבי על זה, אני לא יכול להבטיח לך כלום, אני לא בשל, אני לא יודע". מהצד אנחנו שומעים 'תתחתן איתה, היא האישה שלך, כמה היא נלחמה בשבילך', ואנשים שואלים מתי חתונה - ואחר כך אני חוזרת ללב הריק שלו ולכאב שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדריי קוזלוב ואמו יבגניה קוזלוב. ראובן קסטרו
טענות קשות. קוזלוב ואמא שלו/ראובן קסטרו

בסיום דבריה, היא כתבה: "למה נלחמתי עליך, למה בכלל הכרתי אותך. ובסוף הוא מאשים אותי, כדי שהוא לא ירגיש אשם. בלי רגש בכלל, בלי עצב, קר כמו מקרר, שולח אותי הלאה. לא אכפת לי שאני עושה שיימינג לחטוף, אני מכירה את הסיפור אחרת. לא אכפת לי".

בסטורי נוסף שפרסמה, כתבה מסטר: "לכי תתני את החיים שלך למישהו רק בשביל שאחר כך הוא ירסק אותך טוטאלית. כולם ידעו והזהירו, ונמאס לי לזייף - כן, יצאתי מטומטמת ונאיבית. והנה הפרק הזה נגמר בחיים".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully