וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה מקבלת חיזוק מפתיע: "זה צורם לי בנשמה, רדו ממנה"

27.9.2024 / 9:26

יעל שלביה מותקפת ביממה האחרונה ברשת, בעקבות תמונות חדשות המציגות מבנה גוף רזה ובטן שטוחה. בין המגיבים גם יהודית באומן, שבתה קארין נפטרה לאחר מאבק באנורקסיה. ניקול ראידמן יצאה להגנתה: "זה המבנה שלה אז תרדו ממנה, ואם כואב לכם משהו אז טפלו בעצמכם"

יעל שלביה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia, צילום מסך
יעל שלביה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia

הדוגמנית יעל שלביה (23) פרסמה ביום רביעי האחרון תמונות חדשות מסט צילומים לקמפיין אופנה שאליו הצטלמה. בעקבות התמונות, שהציגו את מבנה הגוף הרזה והבטן השטוחה שלה, "זכתה" הדוגמנית לאינספור תגובות לא מחמיאות.

בין המגיבים הרבים הייתה גם יהודית באומן, אמה של הדוגמנית קארין באומן ז"ל, שנפטרה בגיל 35 לאחר שנים בהן נאבקה בהפרעות אכילה. "קראתי היום את הכתבה על יעל, על הרזון הקיצוני שהיא נקלעה אליו", אמרה באומן. "אני לא יכולה באמת לומר מה באמת אמת ומה לא, אבל בכללי אני יכולה להגיד לכם שאין דבר יותר גרוע מהמחלה הזאת".

ניקול ראידמן. באדיבות המצולמים
ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים

ניקול ראידמן, שנחשפה לתגובות והזדהתה עם שלביה, יצאה להגנתה: "לרוב אני לא מגיבה, אבל בדפדוף קל ברשת אני רואה את העליהום שאתם עושים ליעל שלביה עקב המשקל שלה. בתור אחת שעוברת התעללות שנים על גבי שנים עם אמירות פוגעניות ודוחות כמו 'לכי תאכלי משהו', 'את נראית רע', 'את נורא רזה', 'אוי מסכנה, קרה לך משהו? בטח את בדיכאון, את לא אוכלת כלום'. חבר'ה, אני מטר 64, אני שוקלת בין 44 ל-45 קילו כל החיים שלי, ואני אוכלת כמו נהג משאית, כמויות שאני מאחלת לכם לאכול, כולל עוגות וכולל פיצות בלילה".

"זה לא קשור לאכילה וזה לא קשור לאנורקסיה, זה קשור רק למבנה וגזרה של בנאדם. היא רזה היא אוכלת בריא, היא מתאמנת. זה המבנה שלה. אז תרדו ממנה, ואם כואב לכם משהו אז טפלו בעצמכם. זה נורא פוגע ונורא מעליב. זה צורם לי בנשמה, רדו ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully