וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאיבדה את בתה לאנורקסיה, יהודית באומן נגד יעל שלביה

26.9.2024 / 16:56

יהודית באומן, אמה של הדוגמנית לשעבר קארין באומן שנפטרה בגיל 35 לאחר שנים בהן נאבקה בהפרעות אכילה, יוצאת נגד הרזון של יעל שלביה: "אני לא יכולה באמת לומר מה באמת אמת ומה לא, אבל בכללי אני יכולה להגיד לכם שאין דבר יותר גרוע מהמחלה הזאת"

יעל שלביה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia, צילום מסך
יעל שלביה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yaelshelbia

הדוגמנית יעל שלביה (23), הנחשבת לאחת הדוגמניות העסוקות בישראל, פרסמה ביום רביעי האחרון תמונות חדשות מסט צילומים לקמפיין אופנה שאליו הצטלמה. בעקבות התמונות, שהציגו את מבנה הגוף הרזה והבטן השטוחה שלה, "זכתה" הדוגמנית לאינספור תגובות לא מחמיאות.

בין היתר נכתב: "יפה מאוד, אבל לא הייתי בוחרת אותה לדוגמנות עם הרזון הזה. היא לא מהווה דוגמה לנערות ובחורות צעירות", "יפהפייה אך רזה כמו גבעול. לפני 4-3 שנים היית רזה באופן לא מוגזם. מילא הגוף, אבל חבל שהפנים המדהימות האלו נהיו נורא רזות", "את רזה מדי, זה לא יפה", "איזה רזון קיצוני. כל היופי הזה - וגוף של ילדה בת 10. מה יפה בזה, לא מצליחה להבין, זה על גבול האנורקסיה" ו"רזון לא יפה ולא בריא".

לפני זמן קצר הצטרפה לביקורת גם יהודית באומן, אמה של הדוגמנית לשעבר קארין באומן ז"ל, שנפטרה לאחר מאבק ממושך בהפרעות אכילה, כשהיא בת 35 בלבד. "קראתי היום את הכתבה על יעל, על הרזון הקיצוני שהיא נקלעה אליו", אמרה בסרטון שצילמה מעל הקבר של בתה. "אני לא יכולה באמת לומר מה באמת אמת ומה לא, אבל בכללי אני יכולה להגיד לכם שאין דבר יותר גרוע מהמחלה הזאת".

יהודית קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
יהודית קארין באומן/צילום מסך, אינסטגרם

"אני פונה לכל הבנות שלא מצליחות לקבל את זה שהקדוש ברוך הוא בנה את הגוף כמו שהוא ושהן צריכות לקבל את עצמן איך שהן, תראו בנות לאן אני הגעתי, תראו לאן קארין שלי הגיעה. שוכבת תחת קבר במקום ליהנות מהחיים, לטייל, להתחתן, להביא ילדים. המחלה הרגה אותה. אל תעשו את זה, אל תלכו לזה. זה לא שווה את זה בנות. כל הסוכנויות וכולם אוכלים ונהנים והבנות מרעיבות את עצמן ותראו לאן הן בסוף מגיעות".

נזכיר, כי בשנת 2012 אישרה מליאת הכנסת את הצעת החוק להגבלת המשקל בתעשיית הדוגמנות. החוק קובע כי דוגמנים ודוגמניות בתת- משקל לא יופיעו בפרסומות, ובנוסף נקבע כי בכל פרסומת בה ייעשה שימוש בתוכנות עריכה דיגיטליות (פוטושופ) לצורך הצרת היקפים, יופיע כיתוב המעיד על כך.

יעל שלביה בחרה שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully