וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בד"ץ דרש ממירי כהן להסיר את תמונתה בתמורה לתעודת כשרות?

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 18:40

בלוגרית האוכל ביקשה לקבל אישור לכשרות למותג התבלינים החדש שלה, אך סורבה בשל התמונה שלה על האריזה - ולמרות שבוצעה פנייה למצוא פתרון. בסופו של דבר, הוחלט להסיר את התמונה

מירי כהן. פרטי, באדיבות המצולמים
מירי כהן/באדיבות המצולמים, פרטי

מירי כהן חוגגת בימים אלו את הצלחתו של "מבשלת באהבה", ספר הבישולים החדש שלה, אך במקום להתרכז בכך היא מוצאת את עצמה מתנגחת בנוגע למוצר אחר לגמרי שלה - תבלין.

בלוגרית האוכל המפורסמת, שלה 423 אלף עוקבים באינסטגרם, השיקה לאחרונה מותג תבלינים חדש בשם "מתבלת באהבה", אך עוד לפני כן היא פנתה לבד"ץ בית יוסף במטרה לקבל כשרות על המוצר שלה - אך סורבה.

מירי כהן. שי יחזקאל,
מירי כהן/שי יחזקאל

הסיבה לסירוב נובעת, תאמינו או לא, מכך שתמונתה של כהן הופיעה על אריזת התבלינים, אותה היא נאלצה להסיר כתנאי לכך שהמוצר יקבל את הכשרות המיוחלת. למרות שמצדה של הבלוגרית הציעו להקטין את התמונה המדוברת, לשנות את הלבוש שלה או אפילו להחליף אותה לגמרי - אך היא סורבה לכך שוב ושוב. האם זה היה קורה לגברים? תחליטו אתם.

למרות הסירוב של בד"ץ, שמקרים קודמים שקרו לגברים הראו כי הם כן קיבלו אישורים כאלה, כהן החליטה שחשוב לה להנגיש את המוצר לכל האוכלוסיות באשר כהן, ולכן היא בחרה בסופו של דבר להסיר את התמונה ממנו - כדי שיהיה נגיש לכולם.

  • עוד באותו נושא:
  • בד"ץ
  • כשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully