וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ימים לא פשוטים": אמא של אלין כהן מעדכנת במצבה בעקבות האשפוז

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 12:28

אחרי שפורסם אתמול כי אושיית הרשת אלין כהן אושפזה בבית החולים לאחר שחשה ברע, כעת אמא שלה משתפת מה עובר על המשפחה בימים האחרונים. וואלה! סלבס רק בריאות

אלין ומירי כהן. אינסטגרם, צילום מסך
אלין ומירי כהן/צילום מסך, אינסטגרם

אושיית הרשת ואשת העסקים הצעירה אלין כהן (22) אושפזה אתמול בבית החולים לאחר שחשה ברע וסבלה מהתעלפויות וכאבי ראש חמורים. בעקבות מצבה הוחלט להשאיר אותה לאשפוז, בדיקות וקבלת טיפול רפואי במחלקה הנויורולוגית בבית החולים "הלל יפה", וכעת אמה של כהן משתפת מה עובר על המשפחה בימים אלו.

בסטורי שהעלתה היום (ה') לאינסטגרם, סיפרה מירי אמה של אלין: "אלין מאושפזת מיום שני בערב בבית חולים, אנחנו עוברים ימים לא פשוטים, אני מבטיחה בהמשך היום לעדכן בהכל ולשתף אתכן. אני ישנה (אתן יודעות מה זה ישנה בלי להרדם?! איתה במיטה בבית חולים כבר שלושה ימים, מתמרנת בין הבית לבית החולים, מאחלת בריאות לכולם אמן".

בהמשך שיתפה כהן תמונות מחדר בית החולים ושל המכשור הרפואי שנמצא בחדרה של אלין המשמש לבדיקות הרפואיות שהי אעוברת, ובנוסף תמונה של האבא יורם כשהוא לוקח את בתו על כסא הגלגלים וכתבה: "האבא הכי טוב בעולם".

מירי כהן משתפת בעקבות האשפוז של אלין. אינסטגרם, צילום מסך
מירי כהן משתפת בעקבות האשפוז של אלין/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שכהן נאלצת להתפנות לבית החולים. לפני כשנתיים אושפזה בעקבות תגובה אלרגית חריפה ובמרץ לפני כשנה אושפזה לאחר שחשה כאבים חמורים באוזנה כששבה ארצה בטיסה מדובאי, מה שהתברר אחר כך כדימום באוזן וסדק בעור התוף.

וואלה! סלבס חולמת להיות רופאה אחרי שצפתה בכל 900 העונות של האנטומיה של גריי, או לפחות לנהל רומן עם רופא חתיך כמו ד"ר שפרד.

  • עוד באותו נושא:
  • אלין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully