וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבא ואמא החליטו לקחת אותי לבית חולים": מה קרה לאלין כהן?

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 19:37

העוקבים של כוכבת הרשת הבחינו כי היא נעלמה מהרשת ליותר מ-24 שעות, וכששבה אל הסטורי סיפרה שהסיבה להעלמות אכן הייתה מעט מלחיצה. וואלה! סלבס אף אוזן גרון

סטורי אלין כהן. אינסטגרם, צילום מסך
סטורי אלין כהן/צילום מסך, אינסטגרם
סטורי מירי כהן אלין. אינסטגרם, צילום מסך
סטורי מירי כהן אלין/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שנעלמו ליותר מ-24 שעות מעיני הסטורי, החלו העוקבים לחשוד שמשהו אינו כשורה אצל אושיית הרשת אלין כהן ואמה, אושיית הרשת בעצמה ויוצאת הריאלטי מירי כהן, והחלו לדרוש בשלומן של השתיים. כנראה שהדאגה אכן הייתה מעט מוצדקת הפעם, כשהשתיים העלו לבסוף סטורי וסיפרו כי דבר מלחיץ במיוחד התרחש בטיסת החזרה שלהן לארץ מדובאי.

האם והבת שבו בטיסה ארצה אחרי שהיו בדובאי, כשלקראת הנחיתה החלה אלין להרגיש כאבים חזקים באוזן שלא עברו גם אחרי הנחיתה. לאחר שהכאבים החמירו, הוריה של אלין החליטו לקחת אותה לבית החולים, שם גילו לה דימום באוזן וסדק בעור התוף. השתיים סיפרו לעוקביהן על המקרה הכואב בחשבונות האינסטגרם שלהן: "למזלי עור התוף רק נסדק ולא נקרע ואין לזה טיפול, השמיעה ירדה משמעותית באוזן ובעזרת השם גם זה יסתדר", שיתפה כהן הבת והאם הרגיעה בחשבונה: "הכל מאחורינו והיום חדש, רק בריאות אמן".

וואלה! סלבס לא עולה על טיסות מאז שהחלה לראות "מניפסט", שגרמה לה לחרדה מהמחשבה שהיא תאלץ להתקע עם האנשים שאיתם תטוס עוד שנים קדימה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully