וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך של רון יוחננוב ומירי כהן יחמיר את המתיחות ביניהם?

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 16:07

השף ואושיית הרשת מפרסמים ספרי בישול חדשים, אותם הם ישיקו בהפרש סמוך מאוד אחד מהשנייה. אם זה לא מספיק, האירועים יתקיימו באותה העיר - אך במקומות שונים

רון יוחננוב ומירי כהן. נמרוד סונדרס, צילום מסך מתוך אינסטגרם,
רון יוחננוב ומירי כהן/נמרוד סונדרס, צילום מסך מתוך אינסטגרם

רון יוחננוב ומירי כהן הם שניים מהשמות הגדולים ביותר בעולם הקולינריה ברשתות החברתיות, כשכל אחד מהם מחזיק חשבון אינסטגרם פעיל במיוחד: ליוחננוב יש 472 אלף עוקבים ולכהן - 416 אלף. מרשים מאוד, אין ספק.

כל אחד מהשניים משחרר בימים אלו ספר בישולים חדש, כשההשקות של כל אחד מהם תתקיים בהפרש של שלושה ימים בלבד אחד מהשני - בעוד ספרה של כהן יהיה הראשון, זה של יוחננוב יהיה החמישי.

יוחננוב ישיק את "מבשלים ואופים לחג" ביום ראשון הקרוב, בעוד כהן תציין אירוע השקה משלה ל"מבשלת באהבה" ביום רביעי. שני האירועים, חשוב לציין, יתקיימו בתל אביב, אך במקומות שונים.

רון יוחננוב. עופר חן,
רון יוחננוב/עופר חן
מירי כהן. אור גפן,
מירי כהן/אור גפן

כשהכריז בחודש שעבר על צאת הספר, השף כתב עליו: "הספר הזה הוא פרי אהבתי לאירוח, למסורת ולקסם של החגים. מעל 100 מתכונים שפותחו באהבה במיוחד בשבילכם, שיהפכו כל ארוחת חג לחגיגה בלתי נשכחת. בואו ניצור יחד זיכרונות טעימים שיישארו איתנו לעד".

כהן, מצדה, עשתה זאת לפני שלושה ימים, כששיתפה בבייבי הספרותי שלה לכל עוקביה באינסטגרם. "לפעמים לחלומות, כמו לתבשילים טובים, לוקח הרבה זמן להתבשל - והספר הזה הוא דוגמה מושלמת לכך", כתבה. "את החלום של 'מבשלת באהבה' אני מתכננת כבר שלוש שנים טובות, החל מהרעיון, דרך איסוף החומר, בניית המתכונים, חשיבה על עיצוב ומבנה הספר, התוכן הנוסף שנכנס לספר ועוד המון היבטים קטנים - והיום אני יכולה להסתכל לאחור ולומר שזה היה שווה כל רגע".

כיאה לעובדה שתחום הקולינריה לוקח חלק כה מרכזי בעבודתם, השניים מועמדים לא פעם להשתתפות בקמפיינים שונים - אחד על חשבון השנייה. לכן, ניתן להניח כי השקת הספרים הסמוכה תגדיל עוד יותר את המתיחות בין השניים, שכבר חוו ביניהם לא מעט מחלוקות.

  • עוד באותו נושא:
  • בישול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully