וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלום הכי גדול שלי מתגשם": שירן סנדל חושפת שהיא בהיריון

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 9:06

כוכבת "גאליס" שיתפה באינסטגרם פוסט שבו תיארה כיצד היא מתרגשת לקראת המצפה לה לבוא: "אני ואבא שלך מחכים לך בטירוף". היא הוסיפה: "ממש אתאפק לא לאכול אותך בימים הראשונים"

שירן סנדל. אינסטגרם, עיבוד תמונה
שירן סנדל/עיבוד תמונה, אינסטגרם

אחרי שהשתתפה בסדרת הילדים המצליחה "גאליס" והנחתה את "ששטוס" ו"הבנים והבנות", זכתה שירן סנדל לטייטל הנחשק "כוכבת ילדים" - וכעת היא גילתה שהיא עומדת להפוך לאמא לילד בעצמה.

בפוסט שפרסמה אתמול (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 348 אלף עוקבים, השחקנית הציגה את בטן ההיריון שלה לעיני כל העולם - כשהיא נראית מאושר בטירוף.

"החלום הכי גדול שלי מתגשם", כתבה סנדל בת ה-37 בפוסט. "אני כבר למודת ניסיון שכשחלומות מתגשמים זה לא תמיד קל, ולא הכל זה שירים וריקודים - וכך גם ההיריון הזה טומן בתוכו ים של רגשות, פחדים של איך יהיה ומה יהיה ולאיזה עולם אנחנו מביאים אותו", המשיכה לכתוב על ההיריון מבן זוגה, אדם. אה, והיא גם חשפה את מין התינוק שבדרך: "אגב, זה בן".

"מה אני כן יודעת? שגם אני וגם אבא שלך מחכים לך בטירוף", הוסיפה. "שאני אקום בכל בוקר עם מטרה אחת ברורה - והיא לעשות אותך מאושר ובריא. שאני כל יום אעבוד על להיות האמא הכי טובה שאני יכולה לתת לך את הדוגמה הטובה ביותר. שאני אספק לך הגנה, התמיכה והאהבה האינסופית - ושאני אלמד ואתפתח כל יום כדי לתת לך את הכלים הטובים ביותר להתמודד עם החיים. שנפתח כל בוקר בריקודים ושירים, שנלמד להסתכל על קשיים כאתגרים מעניינים ואלמד אותך לאהוב בלי גבולות ותמיד לעזור לאחרים".

סנדל לא עצרה כאן, והמשיכה לתאר לעוקביה הרבים את ההתרגשות שלה על מה שמחכה לה: "בשלב הזה אני מרגישה אותך כמו בועות קטנות בתוכי, ותנועות ממש עדינות של ילד נסיך. עוד לא נפגשנו רשמית אבל אני כל כך מאוהבת בך! גם אבא שלך, הוא כל הזמן עם היד על הבטן מחכה להרגיש אותך זז. מחכים לך פה מחוץ לגופי - מבטיחה לעשות לך את המעבר נעים ועטוף במלא חיבוקים ונשיקות. אני ממש אתאפק לא לאכול אותך בימים הראשונים כדי לא לעשות איזו טראומה בטעות".

  • עוד באותו נושא:
  • שירן סנדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully