וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האירוניה התאבדה, פרזיט": הכוכבת שיצאה על יאיר נתניהו

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 13:28

השחקנית שירן סנדל העלתה סטורי חריף נגד בנו של ראש הממשלה, שתהה מי מממן את נסיעתו של בני גנץ, חבר קבינט המלחמה, שטס לסבב פגישות בארצות הברית. וואלה! סלבס על חשבון הברון

יאיר נתניהו, 29 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
שמישהו יקח לו את האייפון/עיבוד תמונה, אבשלום ששוני/פלאש 90

עוד יום, עוד אמירה אומללה מכיוונו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כמו בפעמים קודמות, דבריו של נתניהו הבן גררו תגובות רבות, אלא שעכשיו זו דווקא השחקנית שירן סנדל, שהחליטה לצאת נגדו בחשבון האינסטגרם שלה.

יאיר, שחי בחודשים האחרונים בארצות הברית, תהה מי מממן את נסיעתו של בני גנץ, חבר קבינט המלחמה, לסבב פגישות בארצות הברית סביב המלחמה שמתחוללת בישראל. סנדל לא נשארה אדישה לרמיזה וכתבה: "האירוניה קפצה ראש והתאבדה. הפרזיט הראשי שחי על חשבוננו, שנמצא כבר חמישה חודשים שאנחנו יודעים עליהם בארה"ב עם אבטחה סביב השעון, במקום לתרום משהו בשעה הכי קשה, מעיז לפתוח פה על האיש שהתגייס לממשלה הכי מטורללת, כדי להכניס קצת איזון. יאיר נהנתניהו, תסתום את הפאקינג פה שלך ותעשה טובה, אל תחזור".

שירן סנדל. אינסטגרם, צילום מסך
שירן סנדל/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש שעבר פורסמו בדיילי מייל הבריטי צילומי פפראצי של נתניהו בדירה במיאמי. בין היתר, הוא כונה "הצאצא המפונק בן 32 כיום, ונחשב לכשיר לשירות מילואים עד גיל 40". ואולם במקום זה, "יאיר מבלה את ימי הלחימה בדירת שני חדרים באזור הלנדייל ביץ' היוקרתי, מצפון למיאמי, 11 אלף קילומטר מהמלחמה".

וואלה! סלבס נוסעת למוצבים כדי לשיר לחיילים ולשבש את הקליטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully