וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירן סנדל: "מרגישה שאני תלויה בכדורים, אבל העצבות לא נעלמה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 16:33

השחקנית כתבה פוסט ארוך ומרגש בחשבון האינסטגרם שלה, בו סיפרה על התקופה הקשה שעברה ועל ההשפעה של הכדורים הפסיכיאטריים אותם היא נוטלת: "אני מזכירה לעצמי כמה אני חזקה". וואלה! סלבס מחבקת

שירן סנדל חתונה אליאנה תדהר לי בירן. ניר פקין, מערכת וואלה!
אוהבים אותך. שירן סנדל/מערכת וואלה!, ניר פקין

כבר למעלה משנה שהשחקנית וכוכבת הילדים שירן סנדל עוברת תקופה לא פשוטה. לאחר מותו של אביה, כתבה סנדל שהחלה לקחת כדורים פסיכיאטריים כדי להתמודד עם האובדן והדיכאון שתקף אותה בעקביותיו.

היום (ב') השחקנית העלתה פוסט חושפני לחשבון האינסטגרם שלה וסיפרה מה עבר עליה לאחרונה. "בחודשים האחרונים הרגשתי כל כך חלשה, עייפה ועצובה. מרגישה מצד אחד שאני תלויה בכדורים, אבל מצד שני הרגשתי שקיבלתי את הכדורים הלא נכונים כי העצבות לא נעלמה. היא הפכה עורה ונהייתה כל כך כבדה, עד כדי כך שלא הצלחתי לקום מהמיטה . הרגשתי שאין לי מה לתת מעצמי. אין לי הסבר לדברים שקורים והכל הוביל למבוי אחד סתום שלא נותן לי להשתחרר ממנו. מכירים את זה שאתם חולמים חלום ומישהו בחלום בא להרביץ לכם ואתם זזים בסלואו מושן, ואתם לא יכולים להגן על עצמכם? או כמו החלומות האלה שאתה שוקע בביצה טובענית? ככה אני מרגישה בכל התקופה האחרונה".

"מהספה למיטה וחוזר חלילה, לופ שלא נגמר ואני לא יודעת איך לצאת ממנו. נסעתי לבולגריה ומטיול שהיה אמור להמשך שבוע, זה הפך כמעט לטיול של חודש וחצי, מכל מיני סיבות כאלה ואחרות ובגלל חישוב לא נכון וחוסר היערכות טוטאלי לספונטניות, נגמר לי סוג אחד מהכדורים שאני לוקחת אבל ביקור אצל הרופא סידר את זה. לאחר מכן, נגמר לי הכדור של הסוג השני אותו לא היה ניתן להשיג. מדובר בכדור וולבטרין שהוא בעל המינון הגדול בקוקטייל שרקחו לי. עברתי שבועיים של גמילה מהכדור ואני אומרת גמילה כי זה הביא הזעות בלילה, סיוטים מזעזעים וחרדה לצאת מהבית. בשבועיים האחרונים לטיול לא יצאתי מהבית ולא דיברתי עם אנשים. נלחמתי מלחמה קשה מול עצמי כשאני מזכירה לעצמי כל הזמן שזה מלמעלה והייתי צריכה להתמודד עם זה ככה ושאני אנצח".

את הפוסט סיימה סנדל במסר אופטימי במיוחד. "היום אני מרגישה שאני קרובה לנצחון. אני רואה את האור שבקצה אבל מרגישה את הדרך שעוד נותרה. נעלמתי כי ברחתי, כי אני מתמודדת וכי לא הרגשתי שיש לי מה לתת . אני עדיין לא מרגישה שלמה ונוכחת. אני בעבודה עצמית כשתוך כדי אני מזכירה לעצמי כמה אני חזקה. היום הייתה פגישת עבודה שחשובה לי מאוד, שגרמתי לה לקרות לבדי. וגם אם כלום לא יצא מזה, חלק מהעבודה העצמית שלי היא לשמוח מכל דבר קטן שקורה ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו. ההודעות שלכם מחממות את הלב שלי ומקווה לחזור לעצמי כמה שיותר מהר. היום אני יודעת שהכי חשוב לי זה להיות שמחה. כמה בא לי לשמוח באמת מבפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully