וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע לשכב עם אביבית בר זוהר תמורת 30,000 דולר - וחטף

23.9.2024 / 13:31

יוצאת "האח הגדול" התמודדה עם לא מעט מילים קשות לאורך השנים שלה בעין הציבור. עכשיו - היא מתפוצצת: "עוברת את זה כמעט על בסיס יומי"

אביבית בר זוהר בחתונה של שחף רז וטליה עובדיה. אור גפן,
אביבית בר זוהר בחתונה של שחף רז וטליה עובדיה/אור גפן

יוצאת "האח הגדול" אביבית בר זוהר כבר בוודאי התרגלה לחיצים שיורים עליה כדרך קבע, אם זה ביקורות מטוקבקיסטים על המראה שלה או על הסרטונים שהיא מעלה. למרות זאת, נראה שיש לה גבולות אדומים ברורים מאוד - ומי שעבר אותם הוא אחד מהעוקבים שלה, ששאל שאלה חצופה ביותר.

"היי הבנתי שאפשר לשכב איתך לילה תמורת 30 אלף דולר... מקובל?", כתב לה האלמוני החצוף. "היי, הבנתי שאתה רוצה שאני אפרסם את השם של טמבל כמוך, אולי אז תלמד לקח לא לדבר ככה לאישה", תקפה בר זוהר מיד בחזרה.

הסטורי של אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אביבית בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

"חס וחלילה, לא אמרתי ברע. אני אתקן, סליחה. אפשר דייט יוקרתי איתך? אני איש עסקים עמיד. אביביתי, סליחה אם פגעתי, חשבתי פשוט שאת בקטע. מחילה, מחילה", חתם העוקב המטריד עם שורה של אימוג'ים של לבבות בעיניים. "איש מגעיל", הטיחה בו יוצאת תוכנית הריאליטי.

מאביבית בר זוהר נמסר בתגובה בלעדית לוואלה סלבס: "לצערי זו אחת מיני הודעות רבות. אני עוברת את זה כמעט על בסיס יומי, גברים חושבים שהם יכולים לקנות אישה בכסף! מעכשיו, כל מי שישלח לי הודעות כאלה ייחשף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully