וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר תוקפת את הח"כים הערביים: "הם שונאים אותנו"

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 14:43

כוכבת הריאליטי שיתפה את זעמה על סרטון שבו נראית ח"כ עאידה תומא סלימאן מתעמתת עם אב שכול - ולא עצרה: " האויב נמצא בתפקידי כוח במדינת ישראל". צפו

אביבית בר זוהר תוקפת את ח"כ עאידה תומא-סלימאן/צילום מסך מתוך אינסטגרם - avivitbarzohar

אביבית בר זוהר אף פעם לא שמה מחסום על הפה שלה, ומעולם לא התביישה להביע את שעל ליבה, לא משנה באיזה נושא - וכך בדיוק היא עשתה גם הבוקר (חמישי), כשתקפה חברת כנסת ערבייה שהתעמתה עם אב שכול.

כוכבת הריאליטי פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 803 אלף עוקבים, סרטון של עימות שהתנהל בחודש יולי האחרון בדיון בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת, בין ח"כ עאידה תומא סלימאן (חד"ש-תע"ל) ובין איציק בונצל, שבנו, סמ"ר עמית בונצל ז"ל, נהרג בקרב מול מחבלים בדצמבר של השנה שעברה.

"את נושמת בזכות הבן שלי את האוויר שאת נושמת פה", נראה האב השכול אומר לעברה של חברת הכנסת. "אם את חושבת שצריך לחסל ולמוטט את חמאס". זו השיבה לו: "ולמה אתה חושב שיש לך את הזכות לפנות אליי?", ולאחר מכן נופפה את היד שלה לעברו.

אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
אביבית בר זוהר/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

"את יושבת פה בזכות הבן שלי ובזכות עוד כמעט 700 לוחמים (שנהרגו מאז פרצה המלחמה - מאז, לצערנו, המספר חצה את ה-700, ע"א)", המשיך בונצל לצעוק לעברה, וזו השיבה לעברו בצעקה: "חבל שאתה משתמש בזה בצורה חצופה". בסוף הסרטון הוא נשמע אומר: " אני רוצה לשמוע אותך בצורה מאוד נימוסית, האם במקום לצעוק עליי - תצעקי שצריך לחסל את חמאס, למוטט אותו?".

בר זוהר הסוערת החליטה שיש לה מה להביע על המקרה, וכתבה בטקסט שפרסמה על הסרטון: "הם יושבים בכנסת שלנו, מקבלים משכורת מאיתנו, הטבות, תנאים - ושונאים אותנו! כמה מטומטמים אנחנו יכולים להיות! אף חבר כנסת ערבי לא יגיד שצריך לחסל את חמאס, כי זה לא באמת מה שהם חושבים! בקיצור, האויב נמצא בתפקידי כוח במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully