וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כל הדרמה: אביבית בר זוהרת מבהירה את הסטטוס הזוגי שלה

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 12:01

אושיית הרשת ויוצאת הריאליטי אביבית בר זוהר עברה שנה לא פשוטה בכל הנוגע לחיי האהבה שלה, שהייתה מלאה בעליות ומורדות לא פשוטות. בין אירוסים, לפרידה, חזרה וחוזר חלילה, הכוכבת סוף סוף מבהירה את הסטטוס הזוגי שלה

אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
אביבית בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

מי היה מאמין שעברה רק פחות משנה מאז התארסה אושיית הרשת ויוצאת הריאליטי אביבית בר זוהר למי שהיה בן זוגה, קווין צרפתי. מאז השניים הספיקות להיפרד ולחזור יותר כמות מכובדת של פעמים, אם ננסה לספור כמה בדיוק יכול להיות שנצטרך יותר מחמש אצבעות.

מתוך הפעלת שאלות/ תשובות שעשתה בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה בר זוהר האם היא בזוגיות, שאלה מתבקשת אחרי כל הדרמה שבלבלה גם את העוקבים. בתשובה הסתפקה אושיית הרשת בשתי מילים שאומרות הרבה: "אני רווקה".

בר זוהר וצרפתי התארסו בתחילת ממש עם פתיחת 2023, בהצעת נישואים שהייתה גרנדיוזית וכללה כמובן את מגדל אייפל, סוס לבן וטבעת יהלום של 6.5 קראט. השניים הספיקו להיות בזוגיות אחד עם השנייה במשך שנה וחצי עד שבן זוגה לשעבר של הכוכבת כרע ברך.

חמישה חודשים לאחר ההצעה המרגשת הגיעה הפרידה הראשונה: "הכי חשוב שאני אישה חזקה ויש לי השגחה אלוהית. אני יודעת שאלוהים עושה את הכל לטובתי, ואני לא מערערת על שום מהלך שלו", אמרה בזמנו בסטורי שהעלתה אחרי הפרידה.

אביבית בר זוהר מגזין קטנה. אינסטגרם,
אביבית בר זוהר מגזין קטנה/אינסטגרם

בתגובה על הפרידה האחרונה שזכורה לנו, כתבה אושיית הרשת: "ניסיתי. באמת באמת שניסיתי. שוב, ושוב ועוד צ'אנס. אבל די. הפעם אני אהיה בסדר. כי אני יודעת שעשיתי את הכל כדי שזה ילך. גם אני בן אדם. גם אני בוכה בלילות".

"זה לא בושה לבכות וזה לא בושה להתפרק. זה לא בושה לשבת בבית ולא לרצות לצאת ולא לרצות לראות אף אחד כי את עצובה. אבל הפעם אני אחזור לעצמי חזקה מתמיד, לוחמת, יודעת בדיוק מה אני שווה, בגלל שניסיתי עד טיפת הדם האחרונה שלי. תאחלו לי בהצלחה", ביקשה מעוקביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully