וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכחישה? ליידי גאגא מגיבה לראשונה על השמועות שהיא גבר

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 15:55

הזמרת-שחקנית המצליחה התייחסה באופן מלא בפעם הראשונה לשמועות שמלוות אותה מאז פרצה לפני יותר מ-15 שנה. "הסיבה שלא עניתי היא שהשקר הזה מעולם לא גרם לי להרגיש כמו קורבן"

ליידי גאגא בהופעה בלונדון, ב-2022. GettyImages
ליידי גאגא בהופעה בלונדון, ב-2022/GettyImages

מדהים לחשוב על זה, אבל ליידי גאגא נמצאת בחיינו כבר יותר מ-15 שנה, מאז פרצה בענק עם הלהיט "Just Dance" - כשבזמן שחלף מאז, היא שחררה אינספור להיטים, ואפילו הפכה לכוכבת קולנוע (שבקרוב אף תככב בסרט "ג'וקר: טירוף בשניים" לצדו של חואקין פיניקס).

אין ספק שמדובר במולטי-טאלנט אמיתית, אך לא בטוח שאתם זוכרים כי בתחילת הקריירה שלה, כשהיא הייתה עוד זמרת פופ צעירה, היו שמועות רבות שטענו שהיא לא אישה - אלא גבר. גאגא לא התייחסה כמעט בכלל לנושא לאורך השנים ("למה שאבזבז את זמני ואדבר על אם יש או אין לי פין? למעריצים שלי לא אכפת"), אך בריאיון שהעניקה לאחרונה לתוכנית "מה הלאה? העתיד עם ביל גייטס", היא סוף-סוף התייחסה לנושא - טוב, נו, בערך.

ליידי גאגא בפסטיבל ונציה 2024. GettyImages
ליידי גאגא בפסטיבל ונציה 2024/GettyImages

"כשהייתי בתחילת שנות ה-20 המוקדמות שלי, הייתה שמועה שאני גבר", אמרה הזמרת-שחקנית המצליחה. "טיילתי ברחבי העולם ונסעתי לסיבובי הופעות, וכמעט בכל ריאיון שעשיתי היו שואלים אותי על השמועה הזו ומה יש לי להגיד עליה. הסיבה שלא עניתי היא שהשקר הזה מעולם לא גרם לי להרגיש כמו קורבן".

היא המשיכה: "מה לגבי ילד שיואשם בדבר כזה ויחשוב שמישהי מוכרת כמוני מתביישת בזה? הייתי במצבים שבהם הכחשה של שמועה הייתה עלולה להזיק לאנשים אחרים. במקרה הזה, ניסיתי להשתמש במידע השגוי על מנת ליצור דיון ולהדגיש רעיון אחר".

אם חשבתם שהשמועה הזו פגעה בצורה כלשהי בגאגא, היא הבהירה שהיא לקחה את הנושא בקלות: "אני רגילה שמספרים עליי שקרים מאז שהייתי בת 20. אני חושבת שזה די מצחיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully