וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: ליידי גאגא אישרה את האירוסים השלישיים שלה

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 14:40

כוכבת הפופ הענקית נכחה במשחקי האולימפיאדה ומי שהתלווה אליה היה בן זוגה, מייקל פולנסקי. בתוך כל האירוע, פליטת פה אחת חשפה את האמת שניסתה להסתיר מכולם

ליידי גאגא ומייקל פולנסקי במשחק פוטבול. Rob Carr, GettyImages
ליידי גאגא ומייקל פולנסקי במשחק פוטבול/GettyImages, Rob Carr

כוכבת הפופ והזמרת ליידי גאגא נמצאת בזוגיות יציבה - ורחוקה מעין הציבור - עם היזם מייקל פולנסקי, כבר ארבע שנים. מאישה אייקונית בסדר הגודל של הכוכבת ציפינו להכרזה קצת יותר גרנדיוזית בכל הנוגע לעליית שלב ביחסים עם בן הזוג, אך כנראה שזאת הייתה טעות.

הזמרת הגיעה יחד עם פולנסקי להופעתה באירוע הפתיחה באולימפיאדה ואפילו פגשה את ראש ממשלת צרפת, גבריאל אטל. במהלך המפגש היא לא הייתה לבד, הציגה את בן זוגה בתור "הארוס" שלה ובכך חשפה את הסוד שניסתה להסתיר.

השמועות על הזוגיות של השניים התחיל מעבר לים עוד בשנת 2019 ובתחילת 2020 היא החליטה לאשר את הדברים עם פוסט מאוהב בחשבון האינסטגרם שלה. על אף השמועות שהחלו לפני חמש שנים, השניים מכירים עוד מלפני כן ונפגשו באירועים כאלה ואחרים.

ליידי גאגא במופע הפתיחה של פריז 2024. רויטרס
ליידי גאגא במופע הפתיחה של פריז 2024/רויטרס

אם רציתם אולי לדעת, גאגא היא לא בעלת ההון היחידה במערכת היחסים הזאת. ארוסה הוא בין היתר גם בוגר אוניברסיטת הרווארד ומנהל קבוצת 'פרקר', ששייכת למייסד 'נאמפסטר'.

לא מדובר בפעם הראשונה שהזמרת מאורסת. בפעם הקודמת היא קיבלה טבעת מבן זוגה לשעבר, טיילור קיני, בשנת 2015. למרות הרצון הטוב, מערכת היחסים של השניים לא הבשילה לכדי נישואים ולאחר מכן, בשנת 2018 היא התארסה לסוכן כריסטיאן קרינו. שווי טבעת האירוסים שלה בזמנו הוערך ב-400 אלף דולר. ארבעה חודשים לאחר ההצעה השניים החליטו להפריד, לבטל את האירוסים כוחות ולפרק את החבילה.

נקווה שבפעם השלישית היא תצליח ותחלק במסיבת הרווקות גלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully