וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחה את זה קשה: ליידי גאגא חשפה למה נעלמה מהרדאר

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 14:34

לאחר שהכוכבת האייקונית הסתגרה במרתף שלה תקופה, היא חשפה את הסיבה להיעלמות אל מול 55 מיליון מעריצים: "אני מקווה שתבינו שהזמן הזה שלקחתי לעצמי היה מרפא מאוד". וואלה! סלבס מסתורית

הזמרת והשחקנית ליידי גאגא ירדה לאחרונה למחתרת, ובדומה לוואלה! סלבס, גם היא הסתגרה במרתף שלה תקופה. כעת היא חושפת מה הוביל אותה להעלם פתאום והאם היא מתכננת לחזור בקרוב.

זוכת האוסקר, שתככב בתור הארלי קווין לצד חואקין פיניקס ב-"ג'וקר 2", העלתה פוסט לעמוד האינסטגרם שלה בו סיפרה כי לאחר שעבדה על התפקיד היא נאלצה להתרחק מאור הזרוקים במטרה להחלים מהדמות ולהיטען באנרגיות מחודשות. "אני בטוחה שזה עשוי להרגיש משונה כי לא תמיד הייתי כל כך פרטית - אבל אני כל כך אוהבת את המעריצים שלי, המפלצות הקטנות שלי, וזה לעולם לא ישתנה". איזה כיף להיות המפלצת הקטנה של גאגא.

ליידי גאגא. splash
אין על המרתף/splash

"אני מקווה שתבינו שהזמן הזה שלקחתי לעצמי היה מרפא מאוד ומטעין מחדש את הלב, הנפש, הגוף והיצירתיות שלי", כתבה. גאגא גם חשפה בהודעה כי היא עובדת על הסרט של סיבוב ההופעות השישי שלה "The Chromatica Ball" ועל מוזיקה לפרויקט חדש. "אני מקווה שתאהבו את כל הדברים שיצרתי עבורכם ושזה ישמש לתזכורת קטנה עבורכם של התשוקה העמוקה והמחויבות שלי לאמנות".

וואלה! סלבס גם היא רצתה לככב בתור הארלי קווין אבל ננעלה במרתף ואף חואקין לא בא לשחרר אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully