וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסרין קדרי חושפת את מצבה הבריאותי: "לא דיברתי על זה עד היום"

הזמרת האהובה שיתפה את מעריציה על הבעיה הבריאותית שמלווה אותה לאורך ההיריון שלה, ובישרה: "התבקשתי להקשיב לגוף שלי - אני יוצאת לחופשת לידה"

נסרין קדרי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נסרין קדרי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

היריון יכול להיות דבר לא פשוט שמלווה בסיכונים רבים לאורך תשעת החודשים. יחד עם כל האושר שיש בהרחבת המשפחה ויצירת חיים, נמצא גם צורך חשוב להקשיב לגוף ולתת לו את המנוחה הדרושה כדי שיקבל את כל האנרגיות שהוא צריך.

הזמרת נסרין קדרי, שהודיעה על היריונה השני במהלך הופעה בצעד לא פחות מאייקוני, העלתה אמש (רביעי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, שבו חשפה את מצבה הבריאותי: "ההיריון השני שלי הוא היריון מיוחד. לא דיברתי על זה עד היום, בעיקר בגלל התקופה שאנחנו נמצאים בה. הרגשתי שהצרות הפרטיות שלי מתגמדות לעומת מה שאנחנו עוברים ביחד כעם".

"דווקא רגע לפני הלידה, החלטתי לשתף אתכם שאני נמצאת בהיריון בסיכון עם עניין רפואי שמלווה אותי לאורך התקופה", שיתפה. "כמה פעמים במהלך ההיריון עמדתי מול החלטה אם הגיע הזמן להפסיק להופיע והתבקשתי להקשיב לגוף שלי - והגוף שלי אמר לי להמשיך".

הפוסט של נסרין קדרי. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של נסרין קדרי/צילום מסך, אינסטגרם

"ערב-ערב, בקיץ עמוס בהופעות בכל הארץ, הקהל המטורף שלי נתן לי כוחות על להמשיך ולשמח אותו עד החודש התשיעי. אני חייבת המון לקהל שלי ולעם ישראל היקר על החיבוק החם שקיבלתי. זה בזכותכם".

קדרי בת ה-38 הוסיפה: "אז היום אני יוצאת לחופשת לידה, ורגע לפני החלטתי להקליט מיני אלבום כמתנה צנועה לכם, כולו שירים שמחים ומרימים שיעשו לכם קצת טוב על הלב בימים הקשים האלו. כשאיעדר מהבמות תמיד תוכלו להיכנס ולראות אותי בהופעה חיה בקליפים שצילמתי לכל השירים ולהרים איתי מהבית, עד הפעם הבאה שנפגש מחדש", חתמה עם בשורה מנחמת.

בתגובות לדבריה, בעלה רום כתב לה: "הגאווה הכי גדולה בחיים שלי, אשתי - את אחת ויחידה, מלכת העולם. אני אוהב אותך ומעריץ שלך".

כמובן שסלבריטאים נוספים לא החמיצו את ההזדמנות והרימו לזמרת, כשבין התגובות הבולטות היו הקולגה עדן חסון ("כפרה שלי, בהצלחה"), הדוגמנית יעל שלביה ("אוהבת אותך!!!") ואיתי לוי ("בהצלחה חייאתי, אחת ויחידה").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully