וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר עדן חסון בזוגיות ושיתף לראשונה: "בגיל 30 אני מאוהב"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 19:54

הזמר האהוב חוגג את פתיחתו של העשור החדש בחייו וחושף: "האהבה הזוגית הגדולה בחיי ששינתה לי את החיים"

עדן חסון מבצע את "שקיעות", המצעד השנתי של גלגלצ וואלה תשפ"א/וואלה, צילום סטילס: ראובן קסטרו
עדן חסון בדירה החדשה שלו. מסך אינסטגרם edennhason, צילום מסך
עדן חסון/צילום מסך, מסך אינסטגרם edennhason

מאז שהפך לאחד הזמרים המוכרים והמצליחים במדינה, התראיין חסון לא פעם לכלי התקשורת השונים, אך מעולם לא הרחיב בנוגע לחייו האישיים. "הוא שומר על כל ענייניו האישיים בסודיות. הוא לא אוהב לחשוף ובטח לא את הזוגיות שלו. עכשיו מדובר בפוסט יוצא דופן והחברים מאוד שמחים בשבילו" מספר מקור המקורב לחסון.

לכבוד כניסתו לעשור החדש, שיתף הזמר: "שבת אחה"צ ישבתי עם חברים אמיתיים וראינו שקיעה ביחד, מנהג קבוע כזה", פתח את הפוסט שהעלה היום (ראשון) לחשבון האינסטגרם שלו והמשיך: "הם אמרו לי עדן, עוד כמה שעות אתה מחליף קידומת ונכנס לגיל 30. ואני, בעוונותיי, לא מתרגש מכלום ועונה "אני כבר נולדתי בן 30", עכשיו אני בול במקום הטבעי שלי".

"מגיל צעיר אני מתעסק בדברים של מבוגרים. קריירה, משכנתא וסודה. ואני זוכר איך בכל שנה מחדש קרוביי ואני היינו מאחלים לי משהו הישגי: הצלחה במוזיקה, שאגע בלבבות של אנשים, שיהיה לי בית משלי, רכב שאני אוהב, שאני אכבוש את מנורה, קיסריה ואת פארק הירקון".

עדן חסון צילום וואלה מזל טוב. וואלה! מזל טוב
עדן חסון צילום וואלה מזל טוב/וואלה! מזל טוב

"השנים עברו ואלוהים הוכיח לי שהוא מגשים לי את החלומות ביג טיים כל פעם מחדש. ובגאונות, דאג גם להשאיר לי חסכים ולקרקע אותי כדי לשמור על חומר הבעירה שלי פועל. הרי אדם ללא חסכים זה אדם ללא בעירה".

"והיום, עם המתנות והחסכים שקיבלתי באהבה, שלושים שנה על האדמה הזאת, אני רוצה להודות לו על הדרך העצמתית והטובה שהוא בחר לי והפעם רוצה דווקא לאחל כלפי חוץ: ראשית, לברך את המשפחה שלי היקרה, שיהיו בריאים ושמחים תמיד".

פוסט יום ההולדת של עדן חסון. אינסטגרם, צילום מסך
פוסט יום ההולדת של עדן חסון/צילום מסך, אינסטגרם

חסון חשף גם את מערכת היחסים בה הוא נמצא: "לברך את ועל האהבה הזוגית הגדולה בחיי ששינתה לי את החיים. לאחל לצוות האנשים היקרים שמקיפים אותי ודואגים לכל דבר שאני צריך ולכל החברים שלי שיהיו בריאים ויחיו חיים טובים ומאושרים".

"לאחל לקהל שלי, המדהים הזה שהולך איתי דרך מטורפת כבר 6 שנים והפך את העשור הזה לעשור הכי מטורף בחיי שתמיד יהיה שמח, שיראה את הטוב, שלנצח ירגיש ביחד ויהנה מהמוזיקה שלי.
לאחל לשלום המדינה שלנו והעולם כדי שנהנה מהדברים הטובים והפשוטים שנמצאים בו. תודה על הכל. ברוך הבא עשור חדש", חתם.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן חסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully