וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאית מטיחה: "מטורף שפוליטיקאים חוסמים אפשרות לעסקת חטופים"

16.9.2024 / 13:16

תום נשר חגגה בפרמיירת סרטה החדש "קרוב אליי" יחד עם סלבס רבים אחרים, אבל לא שכחה להזכיר את החטופים שעדיין בעזה: "אין דבר חשוב יותר מחיי אדם אחד, כי חיי נהרסו כשאדם אחד נלקח ממני". וגם: מה היה לה ולאודיה אזולאי להגיד על הסרט? צפו

תום נשר תוקפת את הממשלה בפרמיירת "קרוב אליי"/יחסי ציבור

לאחר שזכה בפרס בפסטיבל טרייבקה היוקרתי ובשלושה פרסים בפסטיבל ירושלים (כולל לסרט הביכורים הטוב ביותר), הסרט "קרוב אליי" של תום נשר קיים אמש (ראשון) את הפרמיירה החגיגית שלו בסינמה סיטי גלילות - כשמיטב הכוכבים הגיעו לאירוע כדי לציין את המאורע המרגש.

דרמת הנעורים של נשר, המועמדת ל-12 פרסי אופיר אשר תעלה ביום חמישי הקרוב לאקרנים (ושתוקרן מחרתיים ביום הקולנוע הישראלי), נוצרה בהשראת תאונת הדרכים הטראגית שבה אחיה ארי ז"ל נהרג ב-2018, ובליבו צעירה שמגלה כי אחיה, שנהרג בתאונה קטלנית, הסתיר ממנה קשר רומנטי שהיה לו עם תלמידת תיכון - איתה היא מחליטה ליצור קשר, מה שמוביל אותן להתמודד עם האובדן בדרכים מפתיעות ומרגשות.

מתוך "קרוב אליי". באדיבות סרטי יונייטד קינג - שי פלג,
מתוך "קרוב אליי"/באדיבות סרטי יונייטד קינג - שי פלג

מלבד נשר, על השטיח האדום צעדו גם כוכבי הסרט, בהם ליה אללוף, דריה רוזן, נטע גרטי, שלומי שבן (בתפקיד קולנועי ראשון), יעקב זדה דניאל ועוד. כמובן שהם לא היו היחידים, שכן כוכבים רבים אחרים הפגינו נוכחות, בהם הזמרת אודיה אזולאי (שמבצעת שיר שמושר בסצנה מרכזית בסרט), יובל שרף (אשתו של שבן), בני הזוג לירז צ'רכי ותום אבני, אדוה דדון, ג'וי ריגר, אליאנה תדהר, שי המבר, נועם קלינשטיין, אלה לי להב, רשף לוי, טס השילוני, הבמאי אבי נשר (בכל זאת, אביה של כלת השמחה), ועוד.

רגע לפני תחילת ההקרנה, עלתה הבמאית-תסריטאית הנרגשת לבמה כדי להודות לכל מי שסייע ביצירת הסרט. במהלך דבריה, היא לא חששה לתקוף את מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל, על כך שלא הביאו לשחרורם של החטופים המוחזקים בשבי חמאס בעזה. "זה החלום הכי גדול שאי פעם היה לי, ובכל זאת אנחנו מגיעים לכאן הערב בלב שבור", אמרה בפתח דבריה. "אני יודעת שיש בין השחקנים וחברי הצוות שלנו, וגם ביניכם חברים שבקהל, אנשים שאיבדו את היקרים להם ב-7 באוקטובר, שמתפללים עדיין לשחרורם של אהוביהם מעזה".

היא הוסיפה: "מטורף בכלל להגיד את המילים האלה. זה מטורף שיש פוליטיקאים שחוסמים אפשרות לעסקה, כי נראה להם שיש דברים חשובים יותר מאשר חיי אדם - ואני יודעת שאין שום דבר חשוב יותר מחייו של אדם אחד, כי חיי נהרסו כשאדם אחד נלקח ממני. יש לעשות הכל כדי להציל חיי אדם, וזו האחריות של כולנו לדרוש כל יום את השבתם, ואת מניעת מותם המיותר של אהובים נוספים".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
תום נשר ואודיה אזולאי בפרמיירת "קרוב אליי"/יחסי ציבור
לירז צ'רכי ונטע גרטי בפרמיירת "קרוב אליי". רפי דלויה,
לירז צ'רכי ונטע גרטי בפרמיירת "קרוב אליי"/רפי דלויה
שלומי שבן ויובל שרף בפרמיירת "קרוב אליי". רפי דלויה,
שלומי שבן ויובל שרף בפרמיירת "קרוב אליי"/רפי דלויה

עוד בשטיח האדום, נשר סיפרה בשיחה עם וואלה סלבס על ההתרגשות שלה מההקרנה: "בשבילי זה אירוע משנה חיים ואני ממש מאושרת מאוד שאנחנו פה ביחד. זו הייתה שנה מאוד קשה, אבל לקולנוע יש דרך מופלאה לספר סיפורים אנושיים ויפים". לצדה הייתה גם אזולאי, שאמרה שהיא שילבה בכתיבה שלה סיפורים שקשורים למלחמה: "זה עולם חדש עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully