וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שרף ושלומי שבן שוקלים לרדת מהארץ? "מעורר את קנאתי"

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 17:04

השחקנית יובל שרף שיתפה במחשבות שלה על ירידה מהארץ ובחשש לעתיד המדינה: "זה מעצבן, זה מפחיד אותי"

יובל שרף. ניר פקין
יובל שרף/ניר פקין

בחודשים האחרונים עולה פעם אחר פעם נושא הירידה מארץ, אם זה בשיחות במשרד או עם חברים בעלי דרכון זר ואולי אפילו אתם כבר שוקלים את זה בעצמכם. גם השחקנית והדוגמנית יובל שרף התחילה לחשוב על הנושא הטעון ושיתפה בתהיות שלה.

"חמש משפחות מהכיתה של נורי עוזבות את הארץ, עוד זוג חברים, עוד אנשים שאני שומעת שנוסעים לשנה לטיול, זה מעציב אותי, זה מכעיס אותי, זה מעורר את קנאתי, זה מעצבן, זה מפחיד אותי" פתחה את רצף הסטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

לאחר מכן חלקה שרף את התגובות שקיבלה לחששות שלה: "ההזדהות, הפחד הייאוש והתקווה: 'גם אצלנו שלוש משפחות', 'חברים', 'שיחזרו לבחירות לפחות', 'פחדנים', 'יודעים מה טוב', 'בשואה מי שלא ברח בזמן אכל אותה', מי הדפוק, הם או אנחנו?'", ועוד ועוד.

"אין תשובה אחת נכונה", הוסיפה השחקנית, "הכל מורכב, כולנו חווים את אותן התחושות והשאלות הגורליות. אנחנו מרגישים נטושים, עליות ומורדות על בסיס יומי, אנחנו מיואשים, כואבים ועצובים. אנחנו מפחדים לעזוב, מפחדים להישאר".

הסטורי של יובל שרף. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יובל שרף/צילום מסך, אינסטגרם
2 הסטורי של יובל שרף. אינסטגרם, צילום מסך
2 הסטורי של יובל שרף/צילום מסך, אינסטגרם
3 הסטורי של יובל שרף. אינסטגרם, צילום מסך
3 הסטורי של יובל שרף/צילום מסך, אינסטגרם

"רוצים לעזוב, רוצים להישאר. אנחנו לא יוצאים לפגרה", ביקרה שרף את הממשלה, "אנחנו לא מוכנים לנרמל את מה שקורה לנו. לנרמל את העובדה שיש חטופים בעזה. אין לנו ארץ אחרת. אני אמשיך להתפלל בכל בוקר ובכל ערב שאני ומשפחתי, וחבריי האהובים, נוכל להמשיך לחיות פה, בכבוד, בחברות, בשלווה, בביטחון ובאמונה שזה המקום שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • יובל שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully