וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו קיום: לירז צ'רכי קיבלה הודעות מאיראנים שדאגו לשלומה

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 15:22

הכוכבת לירז צ'רכי קיבלה כמה הודעות תמיכה ודאגה מעניינות במיוחד, ממקור לא צפוי - אזרחים איראנים ששמעו על השיגורים ומיד ביררו מה מצבה. וואלה סלבס שוויץ

לירז צ'רכי. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
האיראנים דואגים?/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

האיום האיראני והמלחמה הפכו אותו בצדק לעיוורים אל מול ההבדלים בין האנשים לאויבים האמיתיים של מדינת ישראל - הרפבוליקה האיסלאמית של איראן.

הזמרת לירז צ'רכי קיבלה הודעה עם מסר מעודד של שלום ממעריץ איראני והבהירה לאחר מכן באנגלית: "עובדה אמיתית, אנחנו לא במלחמה עם אנשים חפים מפשע באיראן, לצערי זה גדול מכולנו. תודה לך על האהבה והדאגה שלך, שולחת המון אהבה בחזרה. אנחנו מקווה שהמלחמה המשוגעת הזאת תיגמר בקרוב".

לאחר מכן, הוסיפה : "שהרפובליקה האיסלאמית תלך להזדיין", בתגובה לסטורי של מעריץ איראני שכתב בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "האיראנים לא רוצים להיכנס לשום מלחמה, אנחנו לא הרפובליקה האיסלאמית", הכחיש כל קשר לממשלתו.

לא רק צ'רכי שוחחה עם אזרחים איראנים שסירבו לתמוך במהלכי המדינה שלהם, גם הג'ודוקא שגיא מוקי קיבל הקדשה מרגשת במיוחד מהקולגה האיראני שלו, והיד סרלק, שהעלה מסר לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו.

הסטורי של לירז צ'רכי. אינסטגרם, צילום מסך
מרגש/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של לירז צ'רכי. אינסטגרם, צילום מסך
צודקת/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של והיד סרלק לשגיא מוקי. אינסטגרם, צילום מסך
מילים יפות/צילום מסך, אינסטגרם

"בתור איראני, אנחנו כרגע נמצאים גם כן במלחמה עם המשטר של מולה, ששולט במדינה שלנו. לאיראנים יש תרבות עתיקה ואין לנו שום דבר נגד אף עם, דת או מדינה".

"אנחנו עומדים לצד היהודים וישראל, ורואים בהם את החברים שלנו. אנשים מאיראן לא צריכים לשלם את המחיר כבור טירוף המשטר. מאחל חופש למדינה שלי ושלום לכולם", חתם את המילים היפות והנוגעות ללב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully