וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: המתנה המפתיעה שאורן סמדג'ה הקדיש ללוחמים הפצועים

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 15:01

הג'ודוקא הגיע למחלקת השיקום בבית החולים שיבא בתל השומר, שם ביקר כמה מהפצועים, ויחד עם אשתו ליאת, החליטו לתרום את הגיטרה של בנם, עומר ז"ל, שנהרג בעזה: "באנו להגיד תודה באופן אישי". גם מירי מסיקה הצטרפה אליהם, ושרה בפני הלוחמים. צפו

מירי מסיקה מופיעה בפני פצועי צה"ל/נעמה פרנק

מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל" לפני כמעט שנה, אמנים רבים ניצלו את פרסומם וכישרונותיהם על מנת ללוות ולהנעים את זמנם של המפונים, החיילים ושל פצועי המלחמה.

אחת מאותם אמנים היא מירי מסיקה, שמאז 7 באוקטובר העבירה לא מעט מזמנה בהופעות כאלו, כשאחת כזו היא קיימה אתמול (שלישי) במחלקת השיקום בבית החולים שיבא בתל השומר, שם היא ביקרה חיילי צה"ל שנפצעו במהלך המלחמה.

ליאת סמדג'ה מדברת בפני חיילים פצועים/נעמה פרנק

הזמרת האהובה, ששרה בפני החיילים שמאושפזים במחלקה, לא הגיעה למקום לבד, כשהיא לוותה עם הג'ודוקא והמדליסט האולימפי אורן סמדג'ה, שביקר את החיילים יחד עם אשתו, ליאת. בהחלטה מרגשת ולא ברורה מאליה, השניים החליטו לתרום למחלקת החיילים הפצועים בשיבא את הגיטרה שהייתה שייכת לבנם עומר ז"ל, לוחם צה"ל שנהרג ברצועת עזה בחודש יוני האחרון.

"היה לנו חשוב לבקר אתכם", אמרה ליאת לנוכחים. "במהלך השבעה על עומר, נודע לנו שהוא אהב את השיר 'יש לך אותך' של מירי. היא שמעה על כך, התייצבה אצלנו בבית וריגשה אותנו. החלטנו לתרום את הגיטרה שלו למחלקה, ומירי מיד אמרה שהיא מתייצבת איתנו".

למרות כל הקושי שחוותה מאז מותו של בנה, ליאת הנרגשת אמרה כי היא ובני משפחתה בוחרים בחיים: "אנחנו בוחרים להנציח את הבן שלנו ואת כל הגיבורים שלנו, ויש הרבה כאלו שנפלו במלחמה. באנו להגיד לכם תודה באופן אישי על מה שעשיתם בשביל המדינה, יש לכם שיקום ארוך - ואתם תנצחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully