וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם חייבים לחזור אלינו": המחווה המרגשת של אייל גולן לחטופים

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 9:05

הזמר פתח את סיבוב הופעות הקיץ שלו באמפי קיסריה, עם מתחם מיוחד שבו תמונות החטופים שנותרו בשבי בעזה: "אסור לשכוח אותם, חייבים לעשות הכל להחזירם כמה שיותר מהר". הוא אף הקדיש שיר לאורגן סמדג'ה ומשפחתו, שבנם נפל בקרב לפני חודשיים

אייל גולן מתייחס לחטופים בהופעה/שרון רביבו

אייל גולן פתח אמש (חמישי) את סיבוב הופעות הקיץ שלו באמפי קיסריה, שבמסגרתו יקיים 12 מופעים, שיוקדשו לאלבומו האחרון "עם ישראל חי".

אך עוד לפני שעלה לבמה, גולן החליט להקים בכניסה לאמפי מתחם מיוחד שבו מונחים תמונותיהם של החטופים שעדיין נמצאים בשבי חמאס ברצועת עזה תחת הסלוגן "תצטלמו איתנו, שלא ישכחו אותנו", במטרה להעלות את המודעות להשבתם הביתה.

אייל גולן עם תמונות החטופים. יחסי ציבור,
גולן עם תמונות החטופים/יחסי ציבור
מתחם תמונות החטופים, בכניסה להופעה של אייל גולן באמפי קיסריה. יחסי ציבור,
"חייבים לעשות הכל". מתחם תמונות החטופים/יחסי ציבור

לפני שעלה לבמה, גולן פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 1.1 מיליון עוקבים, שבו כתב: "לפעמים נדמה שכאילו חזרנו לשגרה, ומותר לנו לשמוח, לרקוד ולשיר, אבל אסור לנו לשכוח את הדבר החשוב ביותר - החטופים שלנו, שנמצאים כבר יותר מדי זמן בשבי. שחייבים לעשות הכל בשביל להחזיר אותם אלינו כמה שיותר מהר".

הוא פנה לעשרות אלפי האנשים שיגיעו להופעותיו הקרובות באמפי בבקשה שיצטלמו עם תמונות החטופים ויפרסמו אותן ברשתות החברתיות. "אסור לנו לשכוח אותם, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם", סיכם. הזמר בן ה-53 התייחס בהופעה גם ללוחמי צה"ל, לתושבי עוטף עזה, למפונים, לפצועים - וכאמור, גם לחטופים, עליהם אמר על הבמה "אחים ואחיות שלנו נמצאים בשבי, הם חייבים לחזור אלינו".

אייל גולן מקדיש שיר לאורן סמדג'ה ומשפחתו/שרון רביבו

המחווה המרגשת הזו לא הייתה היחידה שגולן ביצע במהלך פתיחת סיבוב ההופעות, שכן הוא הקדיש בהפתעה את השיר "אהבה של ילדים" לאורן סמדג'ה ולבני משפחתו שנכחו בקהל, ששכלו את בנם, רס"ל עומר סמדג'ה ז"ל, שנפל בקרב ברצועת עזה לפני חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully