וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת ראש הממשלה: אייל גולן הוא השכן החדש שלך

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 9:01

הזמר המפורסם והמשפיענית דניאל גרינברג נפרדו לפני שלושה חודשים. כעת, הוא עזב את הדירה ללוקיישן שווה בהחלט. וואלה סלבס דירה להשכיר

אייל גולן בווילה בקיסריה/צילום מסך מתוך אינסטגרם

שבוע בלי עדכון על אייל גולן הוא לא שבוע אמיתי: לאחר שבשבוע שעבר סיפרנו לכם על הזוגיות החדשה של מי שעד לפני שלושה חודשים הייתה בת זוגו ולנצח אם שניים מילדיו, דניאל גרינברג, הגיע תורו של גולן לעשות שינוי בחייו.

אז נכון, זה לא שהוא גם התקדם לעבר זוגיות חדשה, אבל אל לוקיישן חדש - דווקא כן.

אם במקרה אתם גרים בקיסריה (ובינינו, אנחנו יודעים שאתם לא, אפילו לא קרוב, אבל סתם נניח), אז יש מצב שלווילה הסמוכה אליכם הגיע דייר חדש - אייל גולן, לא פחות.

אייל גולן. אור גפן,
הנאים השכנים בעיניך? אייל גולן (ארכיון)/אור גפן

כידוע, גולן שכר לפני מספר חודשים וילה מפוארת בכפר הנגיד, כשעוד היה בזוגיות עם גרינברג. אך כעת, מי שעוקב אחרי גולן יכול היה לראות כי הוא העלה סטוריז ממקום אחר לגמרי - אמנם לא וילה עם בריכה כמו בכפר הנגיד, אך וילה מרשימה בקיסריה.

אז לא, שרה או בנימין נתניהו, שמחזיקים וילה פרטית ביישוב היוקרתי, לא צריכים להתרגל לשכן המיוחס שהגיע לשכונה (אם כי הוא כתב באחד מהסטוריז "המסע לכיבוש קיסריה מתחיל", אז מי יודע לאן עוד יתגלגל הצעד הזה), מכיוון שמדובר במעבר קצר לטובת הופעות הקיץ של הזמר באמפי קיסריה, כך שמדובר בעניין של כחודש עד שהמקום יתפנה לשוכר הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully