וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן לא קרא לה: גרושתו דניאל גרינברג מאוהבת בגבר אחר

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 17:50

פחות משלושה חודשים עברו מאז שאייל גולן ודניאל גרינברג נפרדו סופית, וכעת היא כבר חובקת חבר חדש ועשיר במיוחד. אז מה זה פער גילים של כמעט 30 שנה, מול כל האושר הזה?

דניאל גרינברג ואיש העסקים. אינסטגרם בהתאם לסעיף 27 א',
דניאל גרינברג ואיש העסקים/אינסטגרם בהתאם לסעיף 27 א'

נראה כאילו הטלנובלה סביב אייל גולן ודניאל גרינברג מסרבת להסתיים. השניים, כזכור, התחתנו והביאו לעולם שני ילדים. לאחר מכן התגרשו ועשו קאמבק מפתיע, שכאמור הסתיים לפני שלושה חודשים.

מאז, שמה של גרינברג (30) נקשר עם המיליונר הצרפתי יהודי ריצ'ארד אורלנסקי (58), גרוש פלוס 4 המתגורר בצרפת- שם גם השניים מבלים בימים אלה יחד עם ילדיהם.

על הקשר המתהווה בין גרינברג ואורלנסקי דיווחנו לכם בחודש יוני האחרון, כאשר גרינברג נכחה עימו בשבוע האופנה בפריז. השניים אף שיתפו פעולה במותג בגדי הילדים של גרינברג.

בזמנו, כשעלתה תמונה של גרינברג ואורלנסקי יושבים אחד ליד השנייה בשורה הראשונה בתצוגת האופנה בפריז, גולן הסיר עוקב מגרינברג, מה שהצית את השמועה על הזוגיות החדשה עוד יותר.

דניאל גרינברג בפריז. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
דניאל גרינברג בפריז/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

לסן טרופז המריאה גרינברג יחד עם ילדיה מיאל ורון, במטוס פרטי. היא נמצאת שם כאמור יחד עם החבר החדש וילדיו, והודפת את השמועות על זוגיות. לשם כך, אף טרחה להעלות לאינסטגרם את שירו של אייל גולן, "שמועות". אך אם נאמין למקורבים, היא לגמרי מאוהבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully