וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממלא כל פקודה של אשתו": ראש הממשלה בנימין נתניהו מותקף ברשת

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 8:51

בנימין נתניהו נעדר בחמישי האחרון מאירוע בר המצווה של נכדו, דוד, בנה של בתו הבכורה נועה רוט מנישואיו הראשונים. מאז, מותקף ראש הממשלה ברשת: "כל מה שהיו צריכים בשביל שלסבא האפס הזה יהיה אכפת זה להגיד שההורים הם חברי מרכז הליכוד", נכתב

ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

בחמישי האחרון חגג דוד רוט, נכדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בר מצווה באירוע שהתקיים בשכונת מאה שערים בירושלים. דוד הוא בנה של נועה רוט (44), בתו הבכורה של ראש הממשלה מנישואיו הקודמים למיקי הרן.

עד הרגע האחרון עלו תהיות בקרב הציבור האם נתניהו יגיע. לבסוף התברר כי נתניהו לא השתתף באירוע וכי נכח באותו הזמן בישיבת קבינט בקריה בתל אביב. נזכיר, כי דוד הוא השני מתוך שישה ילדיה של רוט. בעבר נתניהו הגיע לאירועים ושמר על קשר עם המשפחה, ששייכת לקהילת ברסלב במאה שערים.

אי ההגעה של נתניהו עוררה שיח ציבורי ברשתות החברתיות, וביקורת כלפי החלטתו של נתניהו שלא להגיע. בין הכותבים היו גם שהאשימו את רעייתו, שרה נתניהו, כי היא זו שהשפיעה על הבחירה.

פוסט נגד נתניהו. פייסבוק, צילום מסך
"היו צריכים להגיד שהם חברי מרכז הליכוד", פוסט בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק
פוסט נגד נתניהו. פייסבוק, צילום מסך
"ממלא כל פקודה של אשתו", פוסט בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

בין הפוסטים שפורסמו: "איזה סבא "נחמד" יש לילד... אגב, גם הסבתא החורגת המכשפה הבלונדינית לא הייתה", "לא להגיע לבר המצווה של הילד? ביבי אחלה גבר. ממלא כל פקודה של אשתו", "כל מה שהיו צריכים בשביל שלסבא האפס הזה יהיה אכפת זה להגיד שההורים הם חברי מרכז הליכוד", "מי שלא בא לבר מצווה של נכדו בשל שיקולים זרים, מה הפלא שהוא מטרפד את עסקת החטופים בשל שיקולים זרים גם כן?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully