וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה: "אופיע במידה והחטופים יחזרו"

עודכן לאחרונה: 14.5.2024 / 11:49

מירי מסיקה החליטה שביום העצמאות הזה היא לא תופיע על הבמות המסורתיות, אלא תהיה שם בשביל המשפחות הכואבות. לוסי אהריש בחרה להחרים את טקס המשואות ולהגיע לטקס כיבוי המשואות והדלקת משואת התקווה

עכשיו אתה חוזר בחזרה - מירי מסיקה באולפן וואלה/במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס
הסטורי של מירי מסיקה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מירי מסיקה/צילום מסך, אינסטגרם

בחג העצמאות הזה הורגש הדיסוננס יום הזיכרון ליום העצמאות יותר מאי פעם - ובצדק. משפחות שלמות ואזרחים רבים עדיין אוספים את השברים מהשבעה באוקטובר, או מטרגדיות אחרות שקרו לאורך כל מלחמת חרבות ברזל.

בעקבות המצב הקשה, הזמרת מירי מסיקה החליטה שלא להופיע על הבמות המסורתיות בערב יום העצמאות ושיתפה: "השנה בחרתי שלא להופיע בערב יום העצמאות. לפני חודש וחצי ביקשתי לבטל את כל ההופעות שלי. אופיע במידה והחטופים יחזרו, הבטחתי. מאז רוב העיריות ביטלו את במות הבידור ממילא והחטופים לא חזרו למרבה הצער והכאב".

אני באמת לא יודעת מה נכון, שכן התפקיד שלנו כאמנים הוא להביא מעט נחמה ואין אמת אחת מוחלטת. זה משחק עדין בין חושך לבין האור שעלינו להכניס לחיינו. בערב יום העצמאות הזה אני בוחרת לחזק את ידם של אלה שנשארו בחושך מוחלט", חתמה.

אך מסיקה לא הייתה היחידה שהחליטה שהשנה לא יכולה להיות כמו קודמותיה.

לוסי אהריש, שיחת היום, רשת 13. צילום מסך, צילום מסך
לוסי אהריש/צילום מסך, צילום מסך
הסטורי של לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של לוסי אהריש/צילום מסך, אינסטגרם

מגישת החדשות לוסי אהריש החליטה השנה להחרים את טקס המשואות הממלכתי, שצולם השנה מראש וללא קהל, ובמקום הגיעה להנחות את הטקס של משפחות החטופים. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "אולי הטקס הכי חשוב, הכי עצוב והכי משמעותי שאשתתף בו בחיי... טקס כיבוי המשואות והדלקת התקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully