וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה לאמילי מ"האח הגדול"? אורי נגר מייעץ ליוצאי ריאליטי

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 16:54

פליט העונה הקודמת של תוכנית הריאליטי החליט להעביר כמה טיפים לחבריו החדשים לתעשייה, והדגיש שצריך לשים לב למעריצים: "תענו להם באינסטגרם - הם מי שייבנו אתכם"

אורי נגר נותן טיפים ליוצאי ריאליטי/צילום מסך מתוך אינסטגרם - _ori_nagar_

כפליט העונה הקודמת של "האח הגדול", אורי נגר כבר עבר דבר או שניים בתעשיית הבידור - וכמובן שהוא יודע איך זה מרגיש להיות, ובכן, סלב.

בתקופה שמלאה בפליטי ריאליטי אחרים, בהם יוצאי העונה הנוכחית שהוא עצמה התפרסם בה וגם כמה חבר'ה מ"המירוץ למיליון", הרשה לעצמו נגר להעניק לסלבס החדשים כמה טיפים כיצד להתנהל בתעשייה, ובעיקר ניסה "לחנך" אותם.

אורי נגר. אריאל סאנין, יח"צ, עיבוד תמונה
אורי נגר/עיבוד תמונה, אריאל סאנין, יח"צ

"לצאת מהסרט מוקדם יחסוך לכם הרבה", כתב בתחתית הסרטון שפרסם בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 79 אלף עוקבים. מנקודה זו, הוא דיבר על כך שעל אף ההגדרה שלהם, פליטי אותן התוכניות הם לא באמת מפורסמים: "אתם לא סלבס, אתם בסך הכל אנשים שהיו בתוכנית טלוויזיה ולכן אנשים מזהים אתכם", דיבר בכנות. "בשביל להיות סלב צריך כישרון ואמנויות, ולהיות בתוכנית טלוויזיה זה לא כישרון ולא אמנות".

נגר ממליץ גם להסכים לבקשות של אנשים להצטלם איתם, לא לשים ידיים על הפנים גם אם מדובר בפפראצי, ובעיקר - לענות לעוקבים באינסטגרם. "הם מי שייבנו אתכם", אמר.

צפו בסרטון המלא שבראש הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully