וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנותקים": יוצא האח הגדול בביקורת קשה על התוכנית בה התפרסם

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 9:29

פרק "האח הגדול" ששודר במהלך מוצאי השבת הצליח לגרום ללא מעט אנשים להרגיש לא בנוח, בעקבות 'ריב הקפה' של חיים עם שאר הבית. מי שלא יכל לעבור על כך בשתיקה הוא יוצא העונה הקודמת, אורי נגר

אורי נגר 30 ממיתר, קבלן. רן יחזקאל,
אורי נגר 30 ממיתר, קבלן/רן יחזקאל

הרגע בו דייר "האח הגדול", חיים טויטו, התחיל לריב עם כל שאר הבית על עניין הקפה, היה קשה שלא לנוע בחוסר נוחות בכיסא.

המחשבה על המציאות מחוץ לבית האח, אל מול הריב המטופש והמיותר הזה על קפה בפריים טיים, היה קשה להכלה, בעיקר כי ידוע לנו שלדיירים יש מושג קטן על המתרחש בחוץ.

מי שלא הצליח לעבור על חוסר הנוחות הזאת בשתיקה, הוא יוצא העונה הקודמת של תוכנית הריאליטי, אורי נגר, שהעלה סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלו אתמול (ראשון): "שאלה לי אליכם, על נושא שבאמת מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים. עזבו את זה שאני לא רואה האח, אני רואה המירוץ למיליון, למעט כמה אנשים שאני מאוד אוהב באח, השנה פחות מעניין".

אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

"אבל אתמול אני רואה שהם אשכרה רבים על אוכל, למישהו זה נראה הגיוני? ועוד באתם מבחוץ, אז אתם יודעים בדיוק מה המצב בחוץ, שיש אנשים שמחכים לפת לחם במהלך יום שלם ואני מדבר על החטופים כמובן".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הסטורי של אורי נגר/אינסטגרם

"למישהו נראה הגיוני שהם מרשים לעצמם לריב על אוכל? מזל שקם שם איזה גאון, דני, שאומר להם יא מנותקים אתם עוד חודש וחצי אוכלים במסעדות. באמת יש אנשים ש... באמת יש אנשים שאוכלים לחם, פת לחם ביום!".

"ניתוק מוחלט ואני לא יודע למה נותנים לחרא הזה במה, אני מדבר ספציפית על כל עניין האוכל וזה גם עף על כל עונה, ואתו דבר, תשנו קצת", ביקש בתקיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully