וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "האח הגדול" חושף: "השמנתי והעליתי עשרות קילוגרמים"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 15:19

אורי נגר שיתף באינסטגרם באורח החיים הלא בריא שאימץ לעצמו בשנה האחרונה, כחלק מחיי ההוללות שלו: "אתה קצת מתמכר לתשומת הלב, זה משאיר אותך יותר ריק ממלא". אחרי שביצע שינוי, הוא ממליץ לגולשים: "הפכו את היום שלכם לבריא יותר"

אורי נגר. אריאל סאנין, יח"צ, עיבוד תמונה
אורי נגר/עיבוד תמונה, אריאל סאנין, יח"צ

אורי נגר, אחד המתמודדים הבולטים ביותר בעונה הקודמת של "האח הגדול", ניצל רגע של פנאי על מנת לשתף את עשרות אלפי עוקביו באינסטגרם בהתמודדותו עם אורח החיים שאימץ לעצמו בשנה האחרונה, שגרם לכך שהוא העלה עשרות קילוגרמים למשקלו.

"בואו נקשקש לפני השינה", כתב נגר בסטורי שפרסם אמש (שני) בסטורי שאליו צירף קטע מהשיר "שלווה בארמונותייך" של רביד פלוטניק, והוסיף: "האמת היא שבשנה האחרונה קצת הזנחתי את עצמי. הייתי באופוריה מטורפת, הרבה בילויים, סטלות, לילות עם שעות ספורות של שינה - וואלה, זה פוגע חד-משמעית בהכל. בנפש, בעבודה, ביום-יום שלך ובקשר שלך עם הקרובים שלך. אתה פשוט נשאב לבילויים האלה, ואפילו קצת מתמכר לתשומת לב ול'פנטזיה' הזאת, שבסוף משאירה אותך הרבה יותר ריק ממלא".

כוכב הריאליטי חשף כיצד חיי ההוללות שלו השפיעו עליו, וגילה כי הוא עלה במשקל במהלך התקופה הזו. "עזבו את זה שגם עליתי במשקל והגעתי למשקל של שלוש ספרות, משהו שלא היה מעולם, אפילו האנשים הקרובים העירו לי. ברגע שזה קרה, אתה אומר לעצמך כבר 'חאלס, צריך לקחת את עצמך בידיים'", כתב.

סטורי של אורי נגר. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"לקחת את עצמך בידיים". הסטורי של נגר/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

הוא הוסיף לכתוב כי הוא חזר "להתאמן, לישון כמו שצריך ולאכול טוב" בשבוע וחצי האחרונים, וכי הוא שהשינוי מרגיש לו "פי כמה יותר טוב": "ירדתי משלוש הספרות המלחיצות האלו, חזרתי למידות שלי והיום-יום שלי מרגיש שגעת. ממליץ לכולכם להפוך את היום שלכם לבריא יותר".

נגר עדכן כי הוא מרשה לעצמו לפעמים "ללכת קצת לאיבוד", אבל המליץ לעוקביו להשתדל "שיהיה לכם יום מסודר, זה גם מוריד את מפלס החרדה כמעט לגמרי".

וואלה סלבס ניסתה לחזור להתאמן, הרימה נייר סופג ומאז סובלת מפריצת דיסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully