וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי המחבל הישראלי הכי גדול שהיה כאן": אורי נגר בעצבים

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 12:36

יוצא האח הגדול שמתגורר בדרום הארץ, אורי נגר, לא הצליח לעבור בשתיקה על המקרה המזעזע בו חטפו נערה יהודיה במרחק של 10 דקות ממנו ותקף: "פחד אלוהים לחיות פה". וואלה! סלבס קשה לקריאה

אורי נגר. רן יחזקאל,
אורי נגר/רן יחזקאל

בעקבות הטרגדיה הקשה שהתגלתה אתמול (ב') כשנעצרו שני צעירים בדואים מהמועצה לקיה שבנגב, בחשד לחטיפה וביצוע עבירות מין בקטינה בת 15 מהצפון האירוע עצמו התרחש לפני כמה ימים ונחשף כשחברתה של הקטינה דיווחה למשטרה על החטיפה, אחרי שאותה הקטינה הגיעה לבקר אותה ונלקחה בכוח.

באמצעות כוחות רבים, המשטרה בדקה את האיזור החשוד והצליחה לאתר את הרכב שבעזרתו בוצעה העבירה, בסמוך למועצה נאות חובב. החשודים אמנם היו בתוך המכונית, אך את הקטינה הם נטשו באיזור מדברי בנגב. כרגע, מעצרם של השניים הוארך עד יום חמישי הקרוב.

בתגובה למקרה השפל והמזעזע, יוצא הריאליטי אורי נגר, שמתגורר במושב בדרום הארץ, העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו מסר זועם: "זה לא 1 באפריל, זאת המציאות שלנו. 10 דקות נסיעה מהבית, "כפר" בשם לקיה. מהצד נראה מאוד רגוע, בפנים כנראה שיש שם חולי אדם. בואו תגידו לי אתם, איך אפשר לחיות עם דבר כזה בשלום?".

הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

"איך לעזאזל מסוגלים לעשות דבר כזה?! אני נשבע ביקר לי מכל, אם אני הייתי קשור לזה וחס וחלילה הבת שלי הייתה עוברת משהו כזה, הייתי המחבל הישראלי הכי גדול שהיה בתולדות המדינה הזאת! פחד אלוהים לחיות פה!", חתם בנימה תקיפה.

וואלה! סלבס מזכירה לגולשיה שהם לא לבד. כל אדם שזקוק לסיוע נפשי, יכול לקבלו בעמותת ער"ן בטלפון 1201, או בסיוע אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully