וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס חושפת הפרעת אכילה: "אני פשוט לא מפסיקה לאכול"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 15:00

הזמרת האהובה פרסמה באינסטגרם סטורי שבו חשפה בפני עוקביה כי לפעמים היא אוכלת "את כל המקרר והמגירות" ואז "מגלה עטיפות של חטיפים שלא זוכר שאי פעם פגשתי בכלל"

קרן פלס בסטורי על הפרעות האכילה שלה/צילום מסך מתוך אינסטגרם - kerenpeles

קרן פלס מרבה לשתף ברשתות החברתיות על חייה האישיים, אך באחד הסטוריז האחרונים שלה היא שיתפה משהו שכנראה חבוי וקיים אצל כולנו, במיוחד בשנה האחרונה.

"מכירים שנרדמים מתים מעייפות, ואז קמים ומתחילים לאכול בלי הפסקה את כל המקרר והמגירות? גם לכם זה קורה? ואז בבוקר אתם מגלים עטיפות של חטיפים שאתם לא זוכרים שאי פעם פגשתם בכלל?", פתחה הזמרת את דבריה בסרטון שפרסמה אמש (שלישי) ל-358 אלף עוקביה. "אני פשוט לא מפסיקה לאכול, וזה מתחיל בשתיים בוקר. בעיה, זה הפרעות אכילה. זה שפעם זה עשה אותי רזה ועכשיו זה עושה אותי ההיפך, זה הפרעות אכילה וזה רגשי".

קרן פלס. HOT, צילום מסך
קרן פלס (ארכיון)/צילום מסך, HOT

כזכור, פלס ונועם טור, בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה, החליטו להיפרד לפני כ-10 חודשים לאחר 13 שנות זוגיות, דבר שבטח לא הוסיף לזמרת האהובה, שכמו כל עם ישראל נמצאת גם היא בתקופה כל כך לחוצה ולא נוחה.

"גם בתוך מציאות מאוד קשה, יש אנשים שאני פוגשת ויש להם חיוך על הפרצוף", הוסיפה. "זה לא קשור לנסיבות, יש אנשים שמביאים לך אור וחיוך. ותמיד הייתי כזאת, ואני רוצה להישאר כזאת, ואני מרגישה שהפכתי להיות מרה. 'מה שלומך? הכי טוב במסגרת הקיים'. לא מצליחה להגיד 'טוב, תודה' ולחייך. לאכול כל היום ולישון בבוקר ולקום בלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully