וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס בהפגנה: "מעל חצי מיליון אזרחים אוהבי המולדת התייצבו"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 10:40

קרן פלס, המלווה את משפחות החטופים ב-11 החודשים האחרונים, הופיעה אמש בהפגנה בקפלן וביצעה את שירת 'התקווה'. "ראיתי נכים, קשישים, ילדים. אין עוד עם חזק כמונו בעולם וכשאנחנו ניצבים יחד, אף כוח לא יוכל לשבור אותנו", אמרה

קרן פלס בהפגנה בקפלן/אינסטגרם

מאות אלפי אנשים פקדו אמש (ראשון) את מתחם הקריה בתל אביב, בהפגנה שנערכה למען קידום עסקת חטופים שתשיב את 101 החטופים החיים והמתים שעדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה. במקביל נערכו לאורך היום והערב הפגנות בצמתים מרכזיים בערים שונות ברחבי הארץ. זאת, שעות לאחר שפורסמו שמותיהם ותמונותיהם של שישה חטופים שנרצחו ביריות במנהרות עזה על ידי מחבלי חמאס, וגופותיהם חולצו על ידי צה"ל והובאו לקבורה בישראל.

הזמרת קרן פלס, שמלווה את משפחות החטופים מתחילת המלחמה, הופיעה ושרה את המנון "התקווה". מאוחר יותר פרסמה תמונות מההפגנה וכתבה: "מעולם לא ראיתי כל כך הרבה אנשים מול אף במה בעולם, ולא רק כזאת שזכיתי לעמוד עליה. הלוואי וזה סימן שמשהו טוב הולך לבוא". פלס הוסיפה: "מעל לחצי מיליון אזרחים אוהבי המולדת התייצבו היום לצד משפחות החטופים בגופם, ועוד רבים ברוחם. הלב המרוקן התמלא תקווה אמיתית. בראש מורכן ובזקיפות קומה אנחנו מבקשים סליחה מהרש, כרמל, עדן, אלמוג, אלכס ואורי, ומכל המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל, על שלא עשינו מספיק. ודורשים את 101 אחינו ואחיותינו, שעדיין מוחזקים בידי זרועות הרשע של חמאס".

בין הנוכחים היו רן דנקר, יהודה לוי ודנה פרידר, ריטה, רמי קליינשטיין ובנותיהם משי ונועם, ציון ברוך, ארז טל, אסי עזר, אלי פיניש, לאה שבת, עברי לידר, ליאור סושרד, יעל בר זוהר, גיא זוארץ ובנם, רותם ישראל, טל מורד, אגם רודברג ורונה לי שמעון.

יעל בר זוהר וגיא זוארץ בהפגנה בקפלן. אינסטגרם, צילום מסך
"אסור לנו להישבר". יעל בר זוהר וגיא זוארץ/צילום מסך, אינסטגרם

בדרכו לתמוך במשפחות החטופים. ציון ברוך

ציון ברוך בדרכו לכיכר החטופים/אינסטגרם
ריטה, רמי קליינשטיין, משי ונועם. אינסטגרם, צילום מסך
איחוד משפחתי למטרה חשובה. ריטה, רמי, משי ונועם/צילום מסך, אינסטגרם
מימין: ליאור סושרד, ריטה, משי, נועם, רמי. אינסטגרם, צילום מסך
מימין: ליאור סושרד, ריטה, משי, נועם, רמי/צילום מסך, אינסטגרם

הקומיקאי אלי פיניש ("ארץ נהדרת") כתב: "אני חושב על הלוחמים האלה, ורוצה לחבק אותם. הם שמו את הדעות בצד ופשוט נכנסו לשם, באומץ ועם תקווה בלב. ואז גילו שמאוחר מדי, שהאחים שלהם מתים עם דם חם. כמה תסכול, אלוהים. עשיתם מה שיכולתם, העם מחבק אתכם".

"הממשלה הזאת בראשות ביבי חייבת ללכת הביתה ולהישפט על ההתנהלות המחפירה במהלך הכהונה שלהם", כתב ינאי פרישר גוטמן. אני לא מבין איך מדינה שלמה יכולה להיות מוחזקת בשבי על ידי כמה נבחרי ציבור מושחתים".

ארז טל בקפלן. אינסטגרם, צילום מסך
דורש עסקת חטופים. ארז טל/צילום מסך, אינסטגרם
דנה פרידר ויהודה לוי בדרכם לקפלן. אינסטגרם, צילום מסך
מצוידים בדיסקית ובסיכה. דנה פרידר ויהודה לוי/צילום מסך, אינסטגרם
רונה לי שמעון בקפלן. אינסטגרם, צילום מסך
רונה לי שמעון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully