וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק? מה קורה בין קרן פלס לפרוד נועם טור?

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 15:17

קרן פלס מבלה בימים האחרונים בחופשה משפחתית, עם הוריה וילדיה, ביוון. פלס הצליחה להפתיע (ומעט לבלבל) את העוקבים, כשפרסמה אדם נוסף שנמצא איתם: נועם טור, בכבודו ובעצמו

קרן פלס ונועם טור בחופשה ביוון. אינסטגרם, צילום מסך
שמרו על יחסים קרובים. קרן פלס מתעדת את נועם טור/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת והיוצרת קרן פלס נמצאת בימים האחרונים בחופשה משפחתית ביוון, אותה, כמיטב המסורת, היא מקפידה לתעד ולפרסם בחשבון האינסטגרם שלה.

בין שלל התמונות, בהן מופיעים הוריה וילדיה של פלס, פרסמה הזמרת תמונה שהצליחה להפתיע את עוקביה, בה מופיע הפרוד שלה ואב ילדיה, נועם טור, בזמן שהוא מפסל כלים מחימר. פלס הוסיפה את הכיתוב: "תודה על רגעים פשוטים ושלמים, ועל שיעור במשפחה וחברות אמת".

השניים, שהוכיחו כי כפי שהבטיחו בעבר שמרו על יחסים חמים וקרובים, מתארגנים לקראת חזרתם ארצה עם שאר בני המשפחה. "זה מטורף המציאות שאנחנו חיים בה", שיתפה פלס בתובנות לקראת ההגעה לשדה התעופה. "זר לא יבין זאת. אנחנו חייבים לשמור עלינו טוב טוב, כי אין לנו אחרים מלבדנו. יש רק מקום אחד שהוא שלנו, אין מקום אחר".

תיעוד של קרן פלס מהחופשה ביוון. אינסטגרם, צילום מסך
אין מקום אחר. קרן פלס ומשפחתה ביוון/צילום מסך, אינסטגרם

נזכיר, כי פלס וטור הכירו בשנת 2011 במהלך חופשת סקי באיטליה. הם נפרדו לפני שמונה חודשים אחרי 12 וחצי שנות זוגיות, שני ילדים משותפים, אורי ולונה, ובת מאומצת בשם נועה. פלס שיתפה באותם ימים כי הפרידה נעשתה באהבה וחברות, וכי למרות הפרידה הרומנטית "המשפחה תמיד ניצבת מול עינינו, לפני הכול, גם עכשיו כשדרכנו כזוג נפרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully