וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזני משתפת: "אני נלחמת לחזור לחיים"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 13:17

כל המדינה דיברה על הריאיון החשוף של הדוגמנית וכוכבת הרשת, שסיפרה על הדרמה הרפואית שעברה לאחר לידת בנה. כעת, היא מעדכנת את עוקביה: "תהליך ההחלמה שלי לא הסתיים"

הראיון של נטע ברזני/ערב טוב עם גיא פינס

לאחר שהמדינה כולה דיברה על הריאיון החושפני שבו שיתפה על הדרמה הרפואית שחוותה לפני כחודשיים לאחר לידת בנה הבכור מנדי, נטע ברזני הגיבה היום (שלישי) על הבאזז שנוצר סביבה - ושיתפה ברצון שלה לחזור לשגרה.

"אחרי היום המטורף והמרגש של אתמול, אני רוצה להודות לכולם על האהבה האין-סופית והרגשות שהרעפתם עליי", היא כתבה בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 262 אלף עוקבים. "אני אוהבת כל אחד ואחת מכם!".

הדוגמנית וכוכבת הרשת הצעירה הוסיפה כי תהליך ההחלמה שלה לא הסתיים, ושנותר לה דברים נוספים בדרך: "כל בוקר מחדש אני נלחמת לחזור לחיים - יותר בריאה, חזקה, שמחה, ולהיות נטע שכולם מכירים! אוהבת אתכם, ושוב תודה!".

נטע ברזני. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
נטע ברזני/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך
סטורי של נטע ברזני. צילום מסך מתוך אינסטגרם - netabarazani, צילום מסך
"יום מטורף". הסטורי של ברזני/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - netabarazani

כזכור, ברזני אושפזה במחלקת טיפול נמרץ בעקבות אירוע רפואי שעברה לאחר לידת בנה, מה שהוביל לכך שהיא הייתה תחת השגחה רפואית 24 שעות ביממה. "הרגשתי שמשהו לא תקין קורה. תוך שניות הכל משתנה. הפנים שלי... תוך כמה דקות את כבר לא מזהה אותן", סיפרה בראיון שהעניקה ל"ערב טוב עם גיא פינס". "נכנסים המון רופאים לחדר, ופשוט מתחיל בלגן שלא נגמר. הצעקות שהיו בחדר לא היו צעקות רגילות. ואז הגיע רופא נוירולוג, שאמר 'אוקיי, יש בעיה, כלי הדם שלך מתחילים להיסגר במוח. את עוברת סוג של אירוע מוחי ממש ברגעים אלה. את לא נשארת במחלקת לידות, מפה את עוברת לטיפול נמרץ'. ורגע, מה זאת אומרת לטיפול נמרץ?".

ברזני שיתפה כי בעלה, גרי דהן, שאלה מה יהיה עם התינוק, ושהיא זוכרת כיצד היא בכתה ופחדה למות. "אמרתי, רגע, מי יגדל את התינוק הזה? מסכן, ומי מחבק אותו עכשיו? פחדתי להשאיר אותו לבד".

  • עוד באותו נושא:
  • נטע ברזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully