וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזני: "פחדתי למות ולהשאיר את התינוק לבד"

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 12:35

נטע ברזני התאוששה מהאירוע הרפואי הקשה שעברה לאחר לידת בנה הבכור, מנדי. בראיון ראשון לגיא פינס, שיתפה: "מהרגע שאני מחליפה לתינוק טיטול, מחליפים לי טיטול. לנגב תינוק זה משהו חמוד, אבל כשעושים את זה לך- את מובכת"

נטע ברזני. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
נטע ברזני/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

שבוע לאחר לידת בנה הבכור, נטע ברזני אושפזה במחלקת טיפול נמרץ, בעקבות אירוע רפואי שעברה. ברזני, כך דווח באותם ימים, הייתה בהכרה אך תקשרה רק באופן חלקי עם סביבתה, והייתה תחת השגחה רפואית 24 שעות ביממה. הברית של בנה הבכור, מנדי, על שם הרבי מלובביץ' מנחם מנדל שניאורסון, נערכה סמוך למיטתה במחלקה, בנוכחות בן זוגה גרי דהן ומשפחתה, שביקשה שיתפללו לשלומה.

נטע ברזני. מסך אינסטגרם netabarazani, צילום מסך
פחדה למות. ברזני/צילום מסך, מסך אינסטגרם netabarazani

בראיון בלעדי לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", שיתפה ברזני: "הרגשתי שמשהו לא תקין קורה. תוך שניות הכל משתנה. הפנים שלי... תוך כמה דקות את כבר לא מזהה אותן. נכנסים המון רופאים לחדר ופשוט מתחיל בלאגן שהוא שלא נגמר. הצעקות שהיו שם בחדר הן לא היו צעקות רגילות. ואז הגיע רופא נוירולוג שאומר 'אוקיי יש בעיה, כלי הדם שלך מתחילים להיסגר במוח. את עוברת סוג של אירוע מוחי ממש ברגעים אלה. את לא נשארת במחלקת לידות, מפה את עוברת לטיפול נמרץ'. ורגע מה זאת אומרת לאן אני עוברת, מה זאת אומרת לטיפול נמרץ? אז גרי אומר רגע, ומה עם התינוק, מה עושים עם התינוק? אני חושבת שבכיתי וכל הזמן שם פחדתי למות ואמרתי רגע, מי יגדל את התינוק הזה? מסכן, ומי מחבק אותו עכשיו? פחדתי להשאיר אותו לבד".

ברזני הוסיפה ושיתפה בזיכרונות מאותם ימים: "מהרגע שאני מחליפה לתינוק טיטול, מחליפים לי טיטול. את רואה טיטול חמוד וקטן כזה, ופתאום שמים לך טיטול ענקי וגדול. את יודעת, לנגב תינוק זה משהו חמוד, אבל כשעושים את זה לך את מובכת. זה נגיד רגע שממש חרוט לי בזיכרון. בעיקר מה שאת חווה זה עצב ופחד. לא יודעת מה הולך להיות איתך ומרגישה אומללה.

על הקשר עם מנדי שיתפה: "אני מדברת איתו, מנשקת לו את הגוף ומלטפת אותו. אומרת לו סליחה ושאני מקווה שיותר בחיים אני לא אעזוב אותו".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
הראיון של נטע ברזני/ערב טוב עם גיא פינס

כזכור, ברזני התפרסמה בתוכנית "המרוץ למיליון", בה השתתפה לצד אחיה, עומר. היא התארסה לגרי דהן בנובמבר 2022 והשניים נישאו שלושה חודשים לאחר מכן בדובאי. החתונה עלתה לכותרות לאחר שברזני התלוננה שהאורחים, שנדרשו לשלם אלפי שקלים על הנסיעה, לא הביאו צ'ק לאירוע. ביום ראשון שעבר ילדה ברזני את בנם הבכור בבית החולים איכילוב בתל אביב. עבורה זהו הבן הראשון בעוד שדהן הוא כבר אב לילד מנישואיו הקודמים.

  • עוד באותו נושא:
  • נטע ברזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully