וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר מור מגנה על נטע ברזני: "היא כמעט מתה אחרי הלידה. תתביישו"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 9:54

כחודשיים וחצי לאחר הלידה וכשמצבה הרפואי משתפר, חשפה נטע ברזני את שמו של בנה הבכור והתגובות הפוגעניות ברשת לא איחרו להגיע. נופר מור תוקפת: "תינוק שאמא שלו כמעט מתה אחרי הלידה. שנאת חינם, איכס"

נופר מור. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נגד שנאת חינם. נופר מור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

שמה של אושיית הרשת נטע ברזני עלה לכותרות בחודש מאי האחרון, כשסבלה מסיבוך נדיר בלידת בנה הבכור. ברזני הייתה אושפזה לתקופה ארוכה והייתה מצויה תחת השגחה רפואית מסביב לשעון, כשבני משפחתה ביקשו להתפלל לשלומה. את הברית, נטע ובעלה גרי דהן נאלצו לקיים לצד מיטת בית החולים.

אתמול, חודשיים וחצי אחרי הלידה ואחרי שיפור במצבה של נטע, נחשף השם הנבחר: מנדי, על שם הרבי מלובביץ' מנחם מנדל שניאורסון. הטוקבקיסטים ברשתות החברתיות פחות התחברו לשם, קטלו את הבחירה ולא חסכו במילים- על אף שידוע מה היא ובעלה עברו בתקופה האחרונה.

נטע ברזני. אינסטגרם/צילום מסך, עיבוד תמונה
קראה לבנה על שם רב. נטע ברזני/עיבוד תמונה, אינסטגרם/צילום מסך

מי שיצאה להגנתה של ברזני הייתה המשפיענית וכוכבת "האח הגדול" נופר מור, שידועה בפה שלה ובזה שהיא לא יודעת לשתוק: "כל מי שמגיב דברים מזעזעים על שם לילד- תתביישו לכם", כתבה. "אני קוראת תגובות והמומה! קודם כל שם מהמם עם משמעות עבור ההורים. מי אתם ומי שמכם להעביר ביקורת? תינוק בן 3 חודשים שאמא שלו כמעט מתה אחרי הלידה. בושה. שנאת חינם. איכס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully