וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן על סערת נועה ארגמני: "יש נבלות שפותחות את הפה"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 9:50

מסיבת השחרור של נועה ארגמני מסרבת לרדת מסדר היום. כעת, גם אשת העסקים ניקול ראידמן יוצאת להגנתה

נועה ארגמני חוגגת את החזרה לחיים/יניב חייט

לא מעט תגובות קשות קיבלה נועה ארגמני, שנחטפה ממסיבת הנובה יחד עם בן זוגה וחזרה במבצע חילוץ, על כך שבחרה לחגוג יחד עם הקרובים וחבריה את החופש. גם לא מעט גולשים דאגו לצאת להגנתה של ארגמני ששרדה בגבורה תשעה חודשים בשבי החמאס, אחת מהן היא אשת העסקים ניקול ראדימן.

"מה שהולך ברשת זה פשוט התגלמות הרוע", כתבה ראידמן בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמש (שבת) והוסיפה: "נועה שהייתה בשבי תשעה חודשים, בגיהנום שאנו לא מאחלים לאויבנו, איבדה את אמא שלה, חוגגת את החיים ויש עוד נבלות שפותחות את הפה על זה? מי אתם? סליחה?".

"למה אנחנו, כולנו, לא חוגגים? לא טסים לחופשות? לא רוקדים עם בגד ים בזמן שהחטופים שלנו נרקבים במנהרות והחיילים שלנו נופלים בקרב? כולנו המשכנו בחיים, כי חייבים! אז לנו מותר? מותר להמשיך לחיות ולה אסור? תסתמו את הפה שלכם יצורים צבועים!"

ניקול ראידמן. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
הסטורי של ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

"מי שהכי מגיע לה זאת נועה! תרקדי מהממת, תשמחי, תהני תנשמי, תקומי כל יום עם חיוך גדול כי זכית לחיות וחיים פעם אחת! שימי קצוץ על כל הרעים והצבועים! חיבוק גדול לך ולאבא, רק שתהיי תמיד שמחה ומאושרת", חתמה ואיחלה.

הציוץ של האיש שטוען שחילץ את נועה ארגמני. X, צילום מסך
הציוץ של האיש שטוען שחילץ את נועה ארגמני/צילום מסך, X

בנוסף אליה, גם מי שטוען להיות הקצין שהשתתף במבצע לחילוצה, א', שבו, כזכור, נהרג ארנון זמורה ז"ל, יצא להגנתה.

בציוץ שהפך ויראלי ב-X (לשעבר טוויטר), הוא כתב: "אני לא יודע אם לפני חודשיים וחצי, כשהיית עדיין בדירה מעופשת ליד השוק בנוסיראת, האמנת שאי פעם תצאי משם. מגיע לך לחגוג את החיים - ושייזדיינו כולם".

לבסוף, הוא פנה לארגמני עצמה וכתב: "אם איכשהו הפוסט הזה יגיע אלייך, אז תדעי שאני הקצין עם הקעקוע על היד ששאלת אותו מה יש לו על הקסדה, ואני מה-זה מבסוט לראות אותך חוגגת את החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully