וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני חגגה במסיבה והסעירה את הרשת | צפו

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 18:49

מי שנחטפה על ידי החמאס יחד עם בן זוגה וחולצה מהשבי, הגיעה ל'מסיבת חזרה לחיים' יחד עם החברים הקרובים והמשפחה שלה. למרות התיעודים המנחמים, היו גולשים שהחליטו להיכנס בה

נועה ארגמני חוגגת את החזרה לחיים/יניב חייט

"246 יום חיכיתי לרגע הזה, שנחגוג כולנו ביחד", אמרה אתמול (שישי) נועה ארגמני, החטופה שחזרה מהשבי אחרי שנחטפה ממסיבת הנובה יחד עם בן זוגה וחזרה במבצע צבאי הירואי למוזמניה הרבים, כשהיא מציינת את מספר הימים בהם הייתה בשבי ועם בגד ים צהוב, שמזוהה עם המאבק להשבת החטופים.

על אף שמדובר בתיעודים מנחמים שיכולים לעורר השראה לשאר החטופים והחטופות שחזרו ועסוקים בשיקום החיים שלהם, היו גולשים שלא הסתכלו על האירוע החשוב כדבר חיובי ולא הצליחו לשמור על הפה שלהם סגור.

"חסרים היו רק ינון מגל ויאיר נתניהו עם כובע "נצחון מוחלט" על ראשם. חזרה לחיים? גב' ארגמני, יש דרכים יותר מכובדות לתקופה! למה דווקא כך לכל הרוחות? רוצה לחגוג? אז למה להזמין תקשורת, לצלם ולהפיץ? למה בכלל צריך היה את כל מפגן האצבע בעין הזה, להכאיב לכל כך הרבה משפחות... חבל...", צייץ אחד הגולשים.

התגובות לנועה ארגמני. X, צילום מסך
התגובות לנועה ארגמני/צילום מסך, X
התגובות לנועה ארגמני. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לנועה ארגמני/צילום מסך, אינסטגרם

"איך היא יכולה לרקוד ועדין בן זוגה לא חזר לא נעים איך יכולה צריך קצת להתאבק ולכבד משפחתו עד שיחזור בשלום. מה שקרה במדינה ב-7/10 זה מזעזע ולא פשוט. אני לא מבינה מה רואה מהעם היהודי מסיבות חיים רגילים כאילו כלום לא קרה ועדיין יש חטופים, וכל יום נהרג חיילים. לא נעים אתם צריכים לכבד אנחנו באבל באסון תעוררו", הוסיפה אחרת.

התגובות לנועה ארגמני. X, צילום מסך
התגובות לנועה ארגמני/צילום מסך, X
התגובות לנועה ארגמני. פייסבוק, צילום מסך
התגובות לנועה ארגמני/צילום מסך, פייסבוק
התגובות לנועה ארגמני. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לנועה ארגמני/צילום מסך, אינסטגרם

מהצד השני, היו מי שיצאו להגנתה: "כל מי שכתב אפילו מילה אחת של ביקורת כלפי מי שהיתה בשבי 246 יום - שילך מחר על הבוקר לקרדיולוג שיבדוק אם בכלל יש לו לב. ומי שעשה יותר מזה והשתמש בשפה לא מכבדת - אף אחד לא שאל אתכם פלאס מאחל לכל אחד מכם טחורים לנצח. מה יש לכם????".

גולש נוסף כתב: "אתם שוכחים שנועה ארגמני אף פעם לא ביקשה להתפרסם, זה נכפה עליה. זכותה להתאבל על אמה ולהתמודד עם הסיטואציה הבלתי אפשרית שבה היא נמצאת איך שהיא רואה לנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully