וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בגד ים צהוב ומשקפי שמש: נועה ארגמני חזרה לרקוד | צפו

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 14:39

נועה ארגמני, שנחטפה ב-7 באוקטובר עם בן זוגה מהמסיבה ברעים וחולצה במבצע צבאי נועז של צה"ל, חגגה בשישי בצהריים את חייה החדשים, לצד אביה וחבריה הטובים. "אנחנו צריכים להעריך כל יום בחיים האלה וצריכים לחגוג כל רגע שאנחנו פה", אמרה

נועה ארגמני חוגגת את החזרה לחיים/יניב חייט

נועה ארגמני (26) חולצה בחודש יוני האחרון משבי חמאס בעזה, במבצע צבאי נועז. בן זוגה של ארגמני, אבינתן אור, שנחטף יחד איתה מהמסיבה ברעים, עדיין נמצא בשבי. אתמול (שישי) בצהריים, חגגה ארגמני יחד עם אביה, יעקב, וחבריה הטובים, את החזרה מהשבי באירוע שכונה "DANCE WITH NOA".

"246 יום חיכיתי לרגע הזה, שנחגוג כולנו ביחד", אמרה נועה למוזמניה הרבים, כשהיא מציינת את מספר הימים בהם הייתה בשבי חמאס בעזה, וכשהיא לבושה בבגד ים צהוב- הצבע המזוהה עם המאבק להשבת החטופים.

נועה ארגמני חוגגת את החזרה לחיים. יניב חייט, צילום מסך
"צריכים לחגוג כל רגע שאנחנו פה". נועה ואביה יעקב/צילום מסך, יניב חייט

"אמנם זה לא הכי אידיאלי כרגע לעשות את המסיבה הזאת כשיש עוד מלחמה ברקע, כשחיילים שלנו נמצאים בשדה הקרב, כשיש עוד 109 חטופים שנמצאים שם בעזה כולל הבן זוג שלי, שאנחנו מתגעגעים אליו נורא. אבל ביחד עם זה אני שמחה לחגוג עם כולכם את החיים עצמם. אנחנו צריכים להעריך כל יום בחיים האלה וצריכים לחגוג כל רגע שאנחנו פה. לחגוג כל הזמן".

ארגמני קיבלה בכל העת חיבוק גדול מהחברים, שקרא לעברה: "מרגשת", "כמה חיכינו" ו"אוהבים אותך נורא".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נועה ארגמני חוגגת. יניב חייט, צילום מסך
שרק תחייכי כל החיים. ארגמני/צילום מסך, יניב חייט
נועה ארגמני רוקדת עם אביה, יעקב. יניב חייט, צילום מסך
נועה ארגמני רוקדת עם אביה, יעקב/צילום מסך, יניב חייט

אביה של ארגמני, יעקב, דיבר גם הוא, והזכיר את אמה, ליאורה ז"ל, שהלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך בסרטן: "246 יום חיכינו לנועה. אני אומר חיכינו, כי כל המשפחה חיכתה. ליאורה מאוד חיכתה, ראתה אותה והרגישה אותה והקדוש ברוך הוא הגשים לנו את המשאלה שלנו. אני רוצה לומר לכם בכנות, לא הכרתי את נועה. ב-7/10 ביום החטיפה הכרתי באמת את נועה, וזה בזכותכם. בזכות החברים הנפלאים שיש לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully