וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני מגיבה לראשונה לסערת מסיבת הבריכה בהשתתפותה

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 22:31

אחרי שעוררה סערה ברשתות החברתיות, החטופה שחולצה מהשבי החליטה לענות לכל אלה שביקרו אותה אחרי שרקדה במסיבה לכבוד כל חבריה שנפלו: "שתמיד נמשיך להילחם עבור החירות שלנו"

נועה ארגמני חוגגת את החזרה לחיים/יניב חייט

הטוקבקיסטים הביקורתיים הפנו במהלך סוף השבוע האחרון את האש שלהם כלפיי נועה ארגמני, שנחטפה יחד עם בן הזוג שלה ממסיבת הנובה בשבת השחורה וחזרה במבצע היראוי של כוחות הביטחון.

בתגובה לכל המילים הקשות שהוטחו בה על בחירתה לחגוג במהלך סוף השבוע האחרון במסיבה, עם בגד ים צהוב - צבע שמזוהה עם המאבק להחזרת החטופים, העלתה ארגמני סטורי לחשבון האינסטגרם בו השיבה לכל הטענות.

"246 יום חיכיתי לרגע הזה שבו נחגוג כולנו. המסיבה הזאת מוקדשת לכל החברים שלנו שכבר לא איתנו היום, לכל מי שנמצא ברשימת מוזמנים והיה קורע פה את הרחבה ברגעים אלה ממש. אמנם זה לא הכי אידאלי לעשות את המסיבה הזאת כשיש עוד מלחמה ברקע, כשיש עוד חיילים שלנו שנמצאים בשדה הקרב, כשיש עוד 109 חטופים שנמצאים בעזה וביניהם הבן זוג שלי, אבינתן אור, שכולנו מתגעגעים אליו נורא".

הסטורי של נועה ארגמני. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נועה ארגמני/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של נועה ארגמני. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נועה ארגמני/צילום מסך, אינסטגרם

"אבל יחד עם זאת", הוסיפה נועה, "אני שמחה לחגוג עם כולכם את החיים עצמם. אנחנו צריכים להעריך כל יום בחיים האלה, לחגוג כל רגע שאנחנו פה, אנחנו צריכים לחגוג כל הזמן".

"אני מאחלת לכולנו לבחור לראות את הטוב בכל דבר ושתמיד נמשיך להילחם עבור החירות שלנו. תודה לכל מי שהגיע לחגוג איתנו. תודה לכל מי שתרם, כל אחד בדרכו, על מנת שאוכל להפוך את החלום למציאות", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully